مونوپولی برای گیمرها بروزرسانی می‌شود

۱۱ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Hasbro که در حال حاضر مالک بازی «مونوپولی» است و مدل‌های مختلف این بازی تخته‌ای را عرضه می‌کند، با همکاری نینتندو، خبر از ساخت یک مدل جدید از مونوپولی داده است. «مونوپولی: نسخه‌ی گیمر» شاید با اسم خود، گیمرها را هدف گرفته باشد، اما بیشتر به درد طرفداران ماریو می‌خورد. برای اینکه مونوپولی به مذاق گیمرها بیشتر خوش بیاید، شرکت Hasbro تغییراتی را در مونوپولی:‌ نسخه‌ی گیمر (Monopoly: Gamer Edition) اعمال کرده است.

این نسخه‌ی جدید از مونوپولی، تغییرات بزرگی در مقایسه با بازی اصلی دارد.

این نسخه‌ی جدید از مونوپولی، تغییرات بزرگی در مقایسه با بازی اصلی دارد. بازی‌کننده‌ها به جای اینکه خانه و ملک بخرند و پول جمع کنند، در مونوپولی:‌ نسخه‌ی گیمر، مراحل را تمام و سکه جمع می‌کنند. بزرگ‌ترین تغییر، اضافه شدن قدرت‌هایی و هم‌چنین غولآخرها است. در این بازی، «ماریو»، «دانکی کانگ» یا «پرنسس پیچ» با غولآخرهای بزرگ نینتندو مبارزه می‌کنند که احتمالا همان «بوزر» و خانواده‌ی او هستند.

قدرت‌هایی که در طول بازی می‌گیرید، یک تاس جداگانه دارند. هر شخصیت درست مثل یک بازی ماریو، یک قدرت مخصوص به خودش هم دارد. شرکت Hasbro مطمئن شده است که بی‌خیال «محتوای دانلودی» هم نشود، چون ظاهرا محتوای اضافه به بخشی از صنعت بازی تبدیل شده است. بازی‌کننده‌ها می‌توانند پک‌هایی را جداگانه بخرند که شامل مهره‌های دیگر شخصیت‌ها است. هر شخصیت و کارت‌های جداگانه‌ی او، قیمتی ۳ دلاری خواهد داشت.

می‌توانید در ادامه، تصاویری از Monopoly: Gamer Edition را ببینید. این بازی تخته‌ای در مرداد ماه وارد بازار می‌شود.

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar یه بابایی

    خداییش بازی باحالیه ما با بچه ها بازی میکنیم سه ساعت طول میکشه خیلی طولانیه آخر سر بازی رو بهم میریزیم حالا نسخه جدیدش بنظر باحال میاد و فکر کنم هیجانش بالاتر بره چون نسخه اصلی منوپولی بعد مدتی هیجان بازی از بین میره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه