سامسونگ مچ‌بند ورزشی Gear Fit 2 را معرفی کرد

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، شرکت سامسونگ مچ‌بند ورزشی Gear Fit 2 را معرفی کرد.

مچ‌بند ورزشی Gear Fit 2 قابلیت پخش موسیقی هم دارد.

سامسونگ پس از اینکه نسل اول این مچ‌بند را در سال ۲۰۱۴ راهی بازار کرده بود، مدل دیگری نساخته بود؛ اما سرانجام بعد از گذشت دو سال شاهد معرفی یک دست‌بند ورزشی جدید دیگر از طرف این شرکت هستیم.

Gear Fit 2 طراحی بهتری دارد و به سنسور GPS مجهز شده تا بتواند موقعیت افراد را شناسایی کند و به آن‌ها بگوید که چه مسیری را طی کرده‌اند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وجود یک صفحه‌نمایش AMOLED با دقت تصویر ۲۱۶ در ۴۳۲ پیکسل اشاره کرد. همچنین این مچ‌بند ورزشی به سنسور تشخیص ضربان قلب هم مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های هیجان انگیز این محصول می‌توان به قابلیت پخش موسیقی اشاره کرد. این ‌مچ‌بند ورزشی توانایی این را دارد که به شکل مجزا موسیقی پخش کند. چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده که برای ذخیره کردن موسیقی فضای مناسبی خواهد بود. همچنین یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز و ۵۱۲ مگابایت رم هم برای آن در نظر گرفته شده است.

دست‌بند ورزشی Gear Fit 2 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است و یک باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این محصول با سیستم عامل تایزن عرضه شده و با تمام تلفن‌های همراه هوشمندی که حداقل ۱.۵ گیگابایت رم و اندروید ۴.۴ داشته باشند کار می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

‌‌‌‌

منبع: Samsung

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سروش

    کی وارد بازار ایران میشه ?!

  2. Avatar علی جوادی

    بی رقیب و زیبا…تولدت مبارک گجت سلامتی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه