مک‌بوک‌های جدید در رویداد WWDC 2017 معرفی می‌شوند

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

رویداد WWDC امسال قرار است ۱۵ خرداد برگزار شود و تا معرفی محصولات اپل، زمان زیادی باقی نمانده است. گزارش‌های به دست آمده از مدل‌های جدید و ارتقا یافته مک‌بوک خبر می‌دهند.

اپل اعلام کرده بود که روی سه مدل جدید سری لپ‌تاپ‌های خودش کار می‌کند: مک‌بوک پرو  که قرار است با پردازنده Kaby Lake راهی بازار شود، مدل قوی‌تر مک‌بوک با صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی دارد و مک‌بوک ایر با نمایشگر ۱۳ اینچی و پردازنده‌ای قوی‌تر که به بازار عرضه می‌شوند. در این میان، صحبتی از نمایشگر بهتر و با کیفیت بالاتر به میان نیامد. به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد مدل جدید مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی را جانشین سری ایر کند.

هیچ‌کدام از این مدل‌های جدید تغییرات بزرگ و انقلابی قلمداد نمی‌شوند. با این حال، این اطلاعات می‌توانند خبری خوش‌حال کننده برای منتقدین سری پیش مک‌بوک پرو باشد؛ چراکه این‌بار اپل جدیدترین پردازنده اینتل را برای مک‌بوک پرو در نظر گرفته است. البته هنوز نمی‌دانیم که مقدار رم آن چقدر است و آیا USB-C روی آن قرار می‌گیرد یا نه؟

قطعا امسال شاهد عرضه عضو‌های جدید در محصولات مک‌بوک و مک‌بوک ایر این شرکت هستیم. حال باید تا مشخص شدن اطلاعات قطعی، دو هفته‌ای را منتظر بمانیم. به احتمال زیاد در این رویداد با سیستم عامل iOS جدید و حتی مدل جدیدی از آیفون SE هم مواجه خواهیم شد.

منبع: TheVerge
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه