مک‌بوک پرو‌های امسال پیشرفت‌های بزرگی خواهند داشت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق خبری که وب‌سایت MacRumors منتشر کرده، احتمالا قرار است مدل‌های مک‌بوک پرو امسال حسابی پیشرفت کنند. این پیش‌بینی‌ها را «مینگ چی کو» (Ming Chi Kuo)، از تحلیلگران موسسه‌ی اقتصادی KGI Securities کرده است. مینگ می‌گوید که مک‌بوک پروهای امسال، از نظر ظاهری شبیه به مک‌بوک خواهند بود.

احتمال اینکه مک‌بوک‌های جدید اپل را در کنفرانس WWDC ماه آینده ببینیم، کم نیست.

این طور که به نظر می‌رسد، قرار است از کیبوردهایی که شبیه به کیبوردهای مک‌بوک هستند در مک‌بوک پرو مدل ۲۰۱۶ استفاده شود. لولاهای این مک‌بوک‌های جدید هم تغییر خواهند کرد. مک‌بوک پروهای جدید هم‌چنین قرار است از پورت‌های USB-C برخوردار شوند.

در حالی که این مشخصه‌ها کم و بیش قابل پیش‌بینی بودند، مینگ خبر از قابلیت جدیدی هم داده است. او می‌گوید که به جای کلیدهای کاربردی بالای کیبورد (همان کلیدهای F)، یک صفحه‌ی لمسی OLED قرار دارد. ظاهرا حسگر اثر انگشت گوشی‌های آیفون (Touch ID) هم در مک‌بوک‌های جدید به کار گرفته شده‌اند.

مینگ چی کو می‌گوید که امسال، بزرگ‌ترین ارتقای سخت‌افزاری مک‌بوک‌ها را در چند سال اخیر خواهیم دید. مینگ چی خودش را با پیش‌بینی‌های قبلی‌اش ثابت کرده است و کم و بیش می‌دانیم که می‌توانیم به گفته‌های‌اش اعتماد کنیم.

کنفرانس WWDC اپل قرار است ماه آینده برگزار شود. احتمال اینکه مک‌بوک‌های جدید اپل را در این کنفرانس ببینیم، کم نیست.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علی

    مک بوک های اپل واسه حرفه ای ها بهترینن
    مخصوصا کنار سیستم عامل بی نظیرش
    امیدوارم که بهترین ها رو امسال برای مک بوک بذارن

  2. علی

    ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه