هوآوی میت S احتمالا با تکنولوژی Force Touch معرفی خواهد شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی میت S، نام جدیدترین گوشی هوشمند شرکت هوآوی است. به‌نظر می‌رسد هوآوی قصد دارد این محصول را در جریان مراسم IFA 2015 که از تاریخ ۱۳ شهریور آغاز خواهد شد، به‌طور رسمی معرفی کند. این در حالی است که به‌تازگی فروشگاه آنلاین Oppomart جزییات سخت‌افزاری و قیمت این دستگاه را در وب‌سایت خود منتشر کرده است. لازم به‌ذکر است که براساس اطلاعات این وب‌سایت، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این گوشی، قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی Force Touch است.

به‌تازگی، فروشگاه آنلاین Oppomart جزییات سخت‌افزاری و قیمت نهایی گوشی هوآوی میت S را در وب‌سایت خود منتشر کرده است.

همان‌طور که می‌دانید تکنولوژی Force Touch در زیر صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد و امکان تشخیص فشارهای کم یا زیاد دست کاربر را به گوشی اضافه می‌کند. این قابلیت، به دستگاه اجازه می‌دهد که بر اساس میزان فشار وارد شده، عملکردهای متفاوتی از خود نشان دهد. برای مثال با یک فشار آرام بر روی صفحه‌نمایش، ویدیو آغاز می‌شود و با یک فشار محکم‌تر صدا افزایش می‌یابد. این تکنولوژی در حال حاضر در ساعت‌های اپل واچ مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین براساس شایعه‌های منتشر شده، پیش از این شرکت اپل در نسل جدید آیفون و شرکت ZTE در گوشی ZTE Axon Mini از این تکنولوژی بهره گرفته‌اند.

شرکت هوآوی در این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۸۶ppi بهره گرفته است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست Kirin 935 که در آن یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای قرار دارد، تامین می‌شود. همچنین در این دستگاه یک پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T628 هم به‌کار گرفته شده است. شرکت سازنده در این دستگاه ۳ گیگابایت رم LPDDR4 و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا قرار داده است. همچنین هوآوی در گوشی میت S از یک دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی استفاده کرده است.

mate-s

از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G LTE و اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ همراه با رابط کاربری Emotion 3.1 مخصوص هوآوی اشاره کرد. لازم به‌ذکر است که شرکت سازنده در این محصول قابلیت پشتیبانی از فناوری حسگر اثر انگشت را هم قرار داده است.

براساس اطلاعات منتشر شده از این وب‌سایت ضخامت این گوشی ۷.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۵ گرم است. همچنین قیمت گوشی هوآوی میت S در این وب‌سایت ۵۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه