میزان گیمرهای مجموعه بازی‌های Tom Clancy به ۴۴ میلیون نفر رسید

۱ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه بازی‌های Tom Clancy شرکت یوبی‌سافت از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. براساس اطلاعاتی که یوبی‌سافت منتشر کرده میزان گیمرهای فعال این مجموعه بازی‌ها  در سه ماهه چهار سال مالی ۲۰۱۶ این شرکت ۲۷ درصد افزایش داشته است. در این میان میزان گیمرهای مجموعه بازی‌های Ghost Recon  با افزایش ۶۰ درصد روبه‌رو شده. در واقع بازی Ghost Recon: Wildlands با فروش فوق‌العاده‌ای که داشت توانست تاثیر زیادی روی افزایش تعداد گیمرهای این مجموعه بازی‌ها داشته باشد.

البته از همه مهمتر اینکه میزان گیمرهای مجموعه بازی‌های Tom Clancy به ۴۴ میلیون نفر رسیده است. این میزان گیمر مربوط به بازی‌های The Division، Ghost Recon: Wildlands و Rainbow Six Siege می‌شود. آمار منتشر شده افزایش ۱۵۰ درصدی نسبت به ۱۸ ماه گذشته را نشان می‌دهد.

یوبی‌سافت نسبت به موفقیت این مجموعه بازی‌ها بسیار خوشحال است. مجموعه بازی‌های Tom Clancy نزدیک به ۲۰ سال می‌شوند که راهی بازار شده‌اند و در این مدت گیمرهای بسیاری را به سمت خودشان جلب کرده‌اند. این آمار در حالی منتشر شد که یوبی‌سافت در این نسل هنوز Splinter Cell جدیدی راهی بازار نکرده است. این بازی هم از جمله عنوان‌های محبوب تام کلنسی به حساب می‌آید. شاید بتوانیم قسمت جدید از این بازی را در E3 2017 مشاهده کنیم.

 

منبع: VG247
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. آرش

    تازه هنو اونایی که بصورت کرکی مجموع بازیاشو بازی میکنن رو حسا نکرده وعلا تعداد بیشتره 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه