کالبدشکافی پیکسل ۳ ایکس‌ال نام شرکت سازنده نمایشگر را مشخص کرد

۲۵ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیکسل 3

کارشناسان سایت iFixit مطابق روند همیشگی خود، جدیدترین گوشی‌ها را کالبدشکافی می‌کنند تا از تمام قطعات به کار رفته در این گجت‌ها سر در بیاورند. در همین راستا، گذر پیکسل ۳ ایکس‌ال هم به این سایت افتاد و با کالبدشکافی آن، برخی جزییات که فقط در مورد آن‌ها حدس و گمان‌هایی مطرح شده بود، مورد تایید قرار گرفتند.

مهم‌ترین نکته‌ای که در این کالبدشکافی مشخص شده، این است که شرکت سامسونگ سازنده‌ی صفحه‌نمایش پیکسل ۳ ایکس‌ال به حساب می‌آید. این همان نمایشگری است که سایت تخصصی DisplayMate به آن نمره عالی A مثبت داد و به همین خاطر کاربران دیگر نگران تکرار مشکلات مربوط به نمایشگر پیکسل ۲ ایکس‌ال نیستند.

کارشناسان iFixit با کالبدشکافی گوشی پیکسل ۳ ایکس‌ال متوجه شده‌اند که تعمیر این گوشی کار چندان آسانی به حساب نمی‌آید. جدا کردن پنل پشتی شیشه‌ای بدون شکستن آن کاری بسیار سخت است و با توجه به سخت بودن بیرون آوردن آنتن و باتری این گوشی، احتمالا این موارد هم در این فرایند آسیب می‌بینند.

کارشناسان iFixit می‌گویند که جایگزین کردن این نمایشگر هم اصلا راحت نیست و برای این کار، در نهایت ناچار می‌شوید کل فریم گوشی را تعویض کنید. این افراد از لحاظ تعمیرپذیری، از ۱۰ نمره به این گوشی نمره‌ی ۴ را داده‌اند. این یعنی اگر قصد خرید این پرچم‌دار را دارید، باید حسابی از آن مراقبت کنید.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Fary

    پیکسل ۳ اصلا نتونست جذابیت زیادی ایجاد کنه و کاربرا رو به خودش جذب کنه مخصوصا در مقایسه با آیفون جدید و میت ۲۰ ، هیچ نوآوری خاصی هم در این گوشی به وجود نیاوردن نسبت به نسل قبل . مشتاقم ببینم میزان فروش این گوشی چقدر خواهد بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه