نبرد برای ازراث؛ بسته‌ی الحاقی هفتم World of Warcraft رونمایی شد

۱۳ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مراسم دیشب بلیزارد که به مناسبت رویداد بلیزکان ۲۰۱۷ برگزار شده بود، خبرهای خوبی برای طرفداران بزرگترین بازی این شرکت داشت. افتتاحیه‌ی بلیزکان ۲۰۱۷ با رونمایی از بسته‌ی الحاقی جدید «دنیای وارکرفت» (World of Warcraft) به پایان رسید. بسته‌ی الحاقی هفتم این بازی «نبرد برای ازراث» (Battle for Azeroth) نام دارد. به نظر می‌رسد که مبارزه‌ی ازراث پر سر و صداترین بروزرسانی بازی باشد، چون قرار است به ریشه‌های دنیای وارکرفت بازگردد: جنگ بین دو جناح Horde و Alliance.

سطح تراز دنیای وارکرفت با بسته‌ی الحاقی نبرد برای ازراث به ۱۲۰ افزایش پیدا می‌کند.

در بسته‌ی الحاقی نبرد برای ازراث قرار است مناطق جدیدی برای گشت و گذار به بازی اضافه شود. دو قاره‌ی بزرگ Kul Tiras و Zandalar به بازی اضافه خواهد شد. جزیره‌های متعددی هم به نقشه‌ی بزرگ دنیای وارکرفت اضافه می‌شوند و بازی‌کننده‌ها می‌توانند در آن‌ها سیاهچاله‌های جدیدی پیدا کنند.

حداکثر سطح تراز دنیای وارکرفت با بسته‌ی الحاقی نبرد برای ازراث به ۱۲۰ افزایش پیدا می‌کند. مثل همیشه می‌توانید انتظار ریدهای جدید را هم در بازی داشته باشید. نژادهای جدیدی هم به بازی اضافه خواهند شد: Nightborne، Highmountain Tauren و Zandalari Trolls برای جناح Horde و Void Elves، Lightforged Draenai و Dark Iron Dwareves برای جناح Alliance. برخلاف نژادهای اصلی بازی، برای ساخت شخصیتی با این نژادها باید اول با تمام کردن یک کوئست آن‌ها را آنلاک کنید. سپس می‌توانید یک شخصیت جدید با این نژادها بسازید که تراز اولیه‌ی او ۲۰ است.

بلیزارد می‌گوید که بسته‌ی الحاقی Battle for Azeroth تغییرات و پیشرفت‌های بزرگی را به دنیای وارکرفت خواهد آورد. یکی از بخش‌های جدیدی که این بسته‌ی الحاقی به بازی اضافه می‌کند Island Expeditions نام دارد که طی آن، سه بازی‌کننده سعی می‌کنند با کمک همدیگر کوئست‌هایی را روی یک جزیره به پایان برسانند. در مقابل این سه بازی‌کننده، سه بازی کننده‌ی دیگر هم قرار می‌گیرد و این دو گروه با هم رقابت می‌کنند.

بلیزارد گفته که می‌خواهد امکان تقسیم بندی سرورهای بازی بر اساس PvE یا PvP بودن را حذف کند.

می‌توانید در ادامه تریلرهای World of Warcraft: Battle for Azeroth را ببینید.

دانلود تریلر سینمایی با کیفیت Full HD

دانلود تریلر گیم‌پلی با کیفیت Full HD

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar صادق

    بعد یه سوال هفد چیه تو این پتچ مثلا قبلا تو پتچ های PVE باید میرفتی باس اصلی پتچ رو میزدی تا بری پتچ بعدی الان هدف چیه ؟؟ :/

  2. Avatar احسان

    فکر کنم زمانش رسیده بود تا پس از اون اتحاد ها و خیانت های دوره یکپارچگی هورد و الاینس در مقابل بورنیگ لیجن دوباره تمام اون زخم های قدیمی و سنتی بین الاینس و هورد سرباز کنن و باز برگردیم به همون ریشه های اصلی بازی و این بار با ۲ فرمانروای جدید برای هر جناح که تقریبا هر دو در پی انتقام هستن که نمونش رو میشه در همین تریلر سینمایی نسخه جدید دید . بلیزارد در پی این چند سال و مخصوصا پس از نسخه FOTLK و MOP به دلیل به حاشیه رفتن ماجرای دشمنی هورد و الاینس ها و اضافه کردن بخش های جدید و تغییرات زیاد پلیر های اصیل و قدیمی زیادی رو از دست داد، البته در نسخه لیجن سعی کرد اون ها رو مجددا با کلاس دیمون هانتر و نشون دادن فلش بک هایی از واقعیاتی که در طول بورنیگ کروسید ایجاد شد و ما از اونها بی اطلاع بودیم برگردونه و شاید تا حدی هم به واسطه همین کلاس جدید و تغییراتی در کلاس های مختلفش و خط داستانی جدید موفق بود. در بلیزکان ۲۰۱۷ یک خبر خوب برای پلیرهای اصیل wow اعلام شد و اون هم این بود که قرار است بلیزارد بر روی ساخت یک سرور با نسخه کلاسیک کار کنه و خوب ممکنه این خبر بتونه دل خیلی از پلیرهای قدیمی این بازی رو به دست بیاره تا اونها هم به جمع خانواده بزرگ بلیزارد برگردند. به نظر من ایجاد تغییرات در wow میتونه خوب و بد باشه خوب بودنش اضافه شدن امکانات، مکانها و راید ها و… چیزهای جدید و بد بودنش میتونه به حاشیه بردن خیلی از مکان ها و راید ها و شخصیت های قدیمی دیگه باشه، ولی خوبی کار و پچ های مختلف بلیزارد اینکه، گه گاه با منتشر کردن این پچ ها میاد و حتی مکان های قدیمی رو هم به واسطه یک داستان یا شخصیت بروز رسانی میکنه که شبیهش رو میشه در منطقه burning steppes در پچ Cata دید. امیدوارم این نسخه جدید بتونه بر خلاف نسخه های قبلی موفقتر باشه خود من که مدتی هست از زمان Legion دیگه بازی نمیکنم خیلی دوست دارم به این بازی برگردم و فضاها، تغییرات و خط داستانی جدید رو تجربه کنم.

  3. Avatar تورج

    بازم دم اقای میرزایی گرم ، که بعد از دوازده ساعت رویداد به این مهمی رو پوشش داد . بماند که اخبار اورواچ و هرت استون ظاهرا مهم نبوده.
    از دیجی مگ بعیده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه