نتایج فراخوان «به رنگ مهربانی» اعلام شد

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ضمن تقدیر و تشکر از شرکت‌کنندگان محترم فراخوان «به رنگ مهربانی»، به اطلاع می‌رسانیم فرایند ارزیابی ایده‌های دریافتی به پایان رسید و نتایج این فراخوان مشخص شد.

فراخوان به رنگ مهربانی در ماه مبارک رمضان با هدف دریافت ایده‌های خلاقانه و اجرایی که به بهتر شدن وضعیت زندگی افراد کمک کند، شکل گرفت. اگرچه دیجی‌کالا در حین توسعه کسب و کارش همیشه نگاهی به اجرای فعالیت‌های خیرخواهانه، محیط‌زیستی، فرهنگی، هنری و هر آنچه که به بهتر شدن زندگی افراد منجر شود داشته‌ است و همچنان نیز تیم‌هایش در حال ایده‌پردازی، توسعه و اجرای فعالیت‌های بیشتری در این حوزه‌هاست.

تمامی پیشنهادهای دریافت شده توسط تیم داوری دیجی‌کالا، ارزیابی و در نهایت پیشنهاد برتر با بیشترین میزان رای داوران، انتخاب شد.

در فراخوان «به رنگ مهربانی» قصد داشتیم بهترین و خلاقانه‌ترین ایده را عملیاتی کنیم. پیشنهادهای بسیاری به صورت ویدیو، عکس و متن از طریق رسانه‌های ایمیل، اینستاگرام و توییتر دریافت کردیم. این ایده‌ها توسط تیم داوری دیجی‌کالا با بررسی دقیق همراه بود و حجم زیاد آنها باعث شد تا زمان زیادی صرف اعلام نتایج شود. بخشی از ایده‌های دریافتی مشابه یکدیگر و یا مشابه پروژه‌های در حال اجرای دیجی‌کالا بود.

تمامی پیشنهادهای دریافت شده توسط تیم داوری دیجی‌کالا، ارزیابی و در نهایت پیشنهاد برتر با بیشترین میزان رای داوران، انتخاب شد. در کنار ایده برتر، پیشنهاد دومی (از نظر میزان و تعداد رای) نیز وجود داشت که از نظر ما ارزش زیادی برای پیاده‌سازی داشت که به عنوان ایده تقدیرشده انتخاب شد. نتایج این فراخوان به شرح زیر است:

۱. ایده برتر آقای «اصلان بهارلو»، با جایزه یک ست Apple Watch و iPhone 6

ایده پیشنهادی برنده: تجهیز مناطق محروم از آب پاک با قطعات، فیلترها و وسایل تصفیه آب

۲. ایده تقدیر شده آقای «محمد سمیعی زفرقندی»، با جایزه یک دستگاه Sony PlayStation 4

پیشنهاد: تجهیز مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و خیریه‌ها به اتاق‌های بازی برای افزایش شادی و نشاط در این مراکز

گفتنی‌ست، تیم دیجی‌کالا پس از برنامه‌ریزی برای عملیاتی کردن ایده‌ها، با گزارش‌هایی شما را در جریان پیاده‌سازی پیشنهادهای عنوان شده قرار خواهد داد. بار دیگر از مشارکت صمیمانه شما عزیزان سپاسگزاری می‌کنیم.

منبع: دیجی‌کالا

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محسن

    ایده ی من دقیقا منطبق با ایده ی تقدیر شده بود و در ایمیلی که فرستادم دقیقا به این ایده اشاره داشتم ولی نمی دونم معیار شما چی بوده در انتخاب.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه