نت‌فلیکس ۸ میلیارد دلار صرف ساخت فیلم و سریال خواهد کرد

۲۶ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گزارش مالی جدید شرکت نت‌فلکیس (Netflix) منتشر شده و با اینکه فکر نمی‌کردیم دیگر کسی در دنیا بدون اکانت نت‌فلیکس باقی مانده باشد، ولی این شرکت گزارش داده که توانسته‌اند میلیون‌ها مشترک جدید جذب کنند. در حال حاضر نت‌فلیکس بیش از ۱۱۵ میلیون مشترک دارد. پنج سال از شروع ساخت محتوا توسط خود این سرویس پخش فیلم و سریال می‌گذرد. نت‌فلیکس که در ابتدا با سریال House of Cards توانایی خودش را در ساخت سریال به همه ثابت کرده بود، در حال حاضر چند سالی است که پایش را از تمام شبکه‌های تلویزیونی دیگر فراتر گذاشته و مجموعه‌هایی قدرتمند مثل Stranger Things را تولید می‌کند.

در حال حاضر نت‌فلیکس بیش از ۱۱۵ میلیون مشترک دارد.

با این حال، رقابت بین شبکه‌های مختلف بسیار زیاد شده است. آمازون، هولو و حتی دیزنی شروع به ساخت مجموعه‌های مختلف کرده‌اند. همین موضوع هم باعث شده تا نت‌فلیکس مجبور شود هزینه‌های بیشتری برای ساخت فیلم و سریال کند؛ طوری که این شرکت گفته که تخمین می‌زند در سال آینده‌ی میلادی ۷ تا ۸ میلیارد دلار برای تولید محتوا هزینه کند. این رقم دو میلیارد دلار از هزینه‌های امسال نت‌فلیکس بیشتر است.

ممکن است یکی از دلایل گران شدن برخی از اشتراک‌های نت‌فلیکس، همین هزینه‌ها باشد. این شرکت پیش‌بینی کرده که در مقایسه با سال گذشته، سه ماهه‌ی مالی آینده مشترکان جدید کمتری جذب کنند.

منبع: Engadget

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه