نسخه‌ی آزمایشی iOS 10.2 ویژگی‌های عکاسی بیشتری دارد

۱۱ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل نسخه‌ی آزمایشی iOS 10.2 را منتشر کرده است. این نسخه‌ در اختیار توسعه‌دهندگان  و افرادی قرار می‌گیرد که در طرح تست نسخه‌های آزمایشی ثبت نام کرده بودند. در بروزرسان جدید سیستم عامل iOS تغییرات زیادی صورت نگرفته و سه عدد والپیپر جدید، ویجت ویدیو جدید و چند ایموجی تازه را خواهید دید. از دیگر تغییرات این سیستم عامل می‌توان به اضافه شدن قابلیت Preserve Camera Setting اشاره کرد. این قابلیت باعث می‌شود که تنظیمات دوربین ذخیره شود و کاربران در هر بار استفاده از دوربین نیازی به ایجاد تغییرات در دوربین نخواهند داشت.

camerapre_ios

به طور مثال آخرین تغییراتی که در قسمت Camera Mode، Photo Filter و Live Photo انجام می‌دهید روی دوربین باقی می‌مانند و با مراجعه‌های بعدی به قسمت دوربین با همین تنظیمات مواجه می‌شوید. این کار قطعا برای افرادی که با یکسری تنظیم خاص عکاسی می‌کنند جذاب خواهد بود و سرعت آن‌ها را بیشتر می‌کند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که اپل با عرضه‌ی iOS 10.1 هم ویژگی‌های عکاسی بیشتری را در اختیار کاربران آیفون ۷ پلاس قرار داده بود. اپل همزمان با منتشر کردن نسخه‌ی آزمایشی iOS 10.2 بروزرسان جدید Watch OS 3.1.1 و tvOS 10.1 را هم منتشر کرد.

منبع: appadvice

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سان.

    احسنت به این همه پشتیبانی واقعا این کار سیب حرف نداره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه