نسخه‌ی جدید ۱password قابلیت اسکن اثر انگشت دارد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نسخه‌ی جدید اپلیکیشن ۱password در سیستم عامل‌های اندروید (Android)، قابلیت اسکن اثر انگشت را به عنوان رمز عبور برای کاربران‌اش پشتیبانی می‌کند.

از امروز در صورتی که ۱password را به نسخه‌ی ۶.۰ به روز کنید، متوجه می‌شوید که نسخه‌ی جدید این اپ، تغییر مهمی نسبت به قبل کرده است؛ هم ظاهر و رابط کاربری آن به شکل قابل توجهی عوض شده و باید گفت که جذاب‌تر از قبل شده است، و هم این‌که اسکن اثر انگشت را به عنوان رمز عبور پشتیبانی می‌کند.

کاربرد کلی این اپلیکیشن برای انتخاب و ذخیره‌ی رمزهای مطمئن روی سرویس‌هایی است که کاربر از آن‌ها استفاده می‌کند. افزوده شدن قابلیت اسکن اثر انگشت می‌تواند کاربری از این اپ را بسیار راحت‌تر کند. کاربرانی که از این اپلیکیشن روی دستگاه‌های اندرویدشان استفاده می‌کنند، می‌دانند که چه‌قدر به خاطر سپردن و هربار نوشتن رمز عبور مشکل خواهد بود؛ به خصوص اگر رمز عبور طولانی هم باشد. اما حالا قابلیت اسکن اثر انگشت فراهم شده که هم امنیت بالاتری دارد و هم ساده‌تر است.

1password4_hero

البته باید اندروید مارشمالو (Marshmallow) روی گوشی نصب باشد که آن هم اسکن اثر انگشت را پشتیبانی می‌کند. پس مسلما گوشی‌هایی که نسخه‌ی قدیمی‌تر اندروید را دارند، شامل این امکان به‌روزرسانی نمی‌شوند.

همچنین نسخه‌ی جدید این اپ قابلیت به اشتراک گذاری رمز عبور بین چند کاربر را هم دارد.

فایل دانلود اپلیکیشن ۱password روی گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس است.

Label_Downlaod

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar صارمی

    وقتی گوشیم فینگر پرینت نداره چطوری با این اپ کار میکنه ؟؟؟؟ o_O

  2. Avatar OK

    حتی برای گوشی هایی که حسگر ندارن ؟
    مثلا نکسوس ۵

  3. Avatar اینتکس

    من اطمینان ندارم به اینطور برنامه ها

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه