نسخه‌ی مک Visual Studio عرضه شد

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت قبلا خبر داده بود که می‌خواهد نسخه‌ی جدید Visual Studio را برای کامپیوترهای مک عرضه کند. در حالی که مایکروسافت چند ماهی بود که نسخه‌ی پیش نمایشی از Visual Studio را برای مک عرضه کرده بود، دیروز نسخه‌ی نهایی Visual Studio رسما برای سیستم‌های عامل مک عرضه شد. مایکروسافت خبر عرضه‌ی Visual Studio را در کنفرانس دیروز Build خود اعلام کرد.

مایکروسافت خبر عرضه‌ی Visual Studio را در کنفرانس دیروز Build خود اعلام کرد.

با استفاده از Visual Studio برای مک می‌توان نرم افزارهایی برای سیستم‌های iOS، macOS، watchOS و هم‌چنین اندروید ساخت. حتی می‌توان روی مک با Visual Studio اپ‌هایی برای مرورگرها و سیستم‌های ابری ساخت. قابلیت‌های جدیدی هم‌چنین به نسخه‌ی مک Visual Studio اضافه شده؛ قابلیت‌هایی مثل تمپلیت‌هایی برای استفاده روی پلتفرم‌های مختلف.

نسخه‌ی مک Visual Studio بر پایه‌ی هسته‌ی NET.  و هم‌چنین Xamarin کار می‌کند و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد نرم‌افزارهایی بسازند که روی دستگاه‌های مختلفی کار می‌کنند. حتی می‌توان با استفاده از این هسته، بازی‌هایی روی موتور پایه‌ی Unity ساخته؛ موتوری که بسیاری از بازی‌های موبایل و حتی بازی‌های کنسول و کامپیوتر توسط آن ساخته می‌شوند.

نرم‌افزار Visual Studio تا سال گذشته فقط برای ویندوز عرضه شده بود.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه