نسخه‌ی ویندوزی اینستاگرام بروزرسانی شد

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از کاربران ویندوز ۱۰ موبایل هستید، خبر خوبی برای‌تان داریم؛ ظاهرا سازندگان اینستاگرام دیگر تفاوتی برای کاربران سیستم‌های عامل مختلف قائل نمی‌شوند. اینستاگرام همگام با نسخه‌های اندرویدی و iOSاش، روی ویندوز موبایل هم بروزرسانی شده است. نسخه‌ی ۸.۰.۰.۰ نرم‌افزار اینستاگرام روی ویندوز موبایل، همان رابط کاربری و آیکون جدید نسخه‌های اندروید و iOS را در خود جای داده است.

در حال حاضر یک ماه است که نسخه‌ی نهایی اینستاگرام به ویندوز موبایل ۱۰ آمده.

نرم‌افزار اینستاگرام که در حال حاضر بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر دارد، در سال ۲۰۱۲ توسط فیس‌بوک و به قیمت ۱ میلیارد دلار خریداری شد. در حالی که در آن زمان، اینستاگرام نسخه‌ی ویندوزی نداشت، نوکیا روی سازندگان این اپ فشار وارد و آن‌ها را مجبور کرد تا نسخه‌ای ویندوزی هم از این اپ عرضه کنند.

مایکروسافت حتی به شوخی، در روز دروغ اول آوریل سال ۲۰۱۳، نرم‌افزار Instagram را روی فروشگاه ویندوز قرار داد تا از استقبال کاربران ویندوزی از عرضه‌ی این اپ بگوید.

اینستاگرام هم نهایتا چند ماه پیش به صورت آزمایشی برای ویندوز موبایل عرضه شد. در حال حاضر یک ماه است که نسخه‌ی نهایی اینستاگرام به ویندوز موبایل ۱۰ آمده و کاملا هم قابلیت‌های نسخه‌های دیگر سیستم‌های عامل را دارد.

می‌توانید در ادامه، تصاویر نسخه‌ی ویندوزی اینستاگرام را ببینید.

Instagram Windows Ten (1) Instagram Windows Ten (2) Instagram Windows Ten (3) Instagram Windows Ten (4) Instagram Windows Ten (5)

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه