نسخه‌ی کلکسیونی بایوشاک به مناسبت ده سالگی مجموعه عرضه می‌شود

۱ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز سالگرد ده سالگی قسمت اول مجموعه بازی‌های «بایوشاک» (Bioshock) بود. شرکت بازی‌سازی ۲K Games به همین مناسبت برنامه‌هایی برای تجلیل از این بازی در نظر گرفته. قرار است نسخه‌ای ویژه‌ای از بایوشاک عرضه شود که در کنار مجمسه‌ای بزرگ و زیبا، سه بازی این مجموعه را در خودش جای داده است.

ه غیر از مجسمه، بسته‌ی Bioshock: The Collection هم در نسخه‌ی ویژه‌ی بایوشاک قرار دارد.

این نسخه‌ی ویژه، Bioshock 10th Anniversary Collector’s Edition نام گرفته است. این بسته برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و شامل یک مجمسه‌ی ۱۱ اینچی (۳۰ سانتی‌متری)‌ است. این مجسمه با الهام از عکس روی جلد بایوشاک ۱ ساخته شده است و یک Big Daddy و Little Sister را نشان می‌دهد. این مجسمه چراغ‌هایی دارد که روشن می‌شوند و هم‌چنین افکت‌های صوتی تولید می‌کنند. دریل روی دست بیگ ددی هم روشن می‌شود.

به غیر از مجسمه، بسته‌ی Bioshock: The Collection هم در نسخه‌ی ویژه‌ی بایوشاک قرار دارد. این بسته سال گذشته روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود و شامل بازسازی سه بازی Bioshock، Bioshock 2 و Bioshock: Infinite بود.

تمام نسخه‌های کلکسیونی بایوشاک هم‌چنین شماره گذاری می‌شوند، چون قرار است به تعداد بسیار محدودی تولید شوند. این بسته ۲۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

در ادامه ویدیویی که شرکت ۲K Games به مناسبت ده سالگی بایوشاک ساخته است را می‌توانید ببینید.

 

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه