Assassin’s Creed Odyssey روی سوییچ عرضه می‌شود، ولی نه آن‌طور که تصور می‌کنید

۳۱ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نسخه سوییچ Assassin's Creed Odyssey

موفقیت کنسول جدید نینتندو شرکت‌های بازی‌سازی زیادی را برانگیخته است تا اقدام به عرضه‌ی بازی‌های خود برای نینتندو سوییچ کنند. نزدیک شدن آمار فروش کنسول نینتندو سوییچ به بیست میلیون دستگاه می‌تواند به بازی‌سازان اطمینان دهد که می‌توانند بازی‌های خود درآمد کسب کنند. از طرفی، نینتندو سوییچ آن‌قدر هم قوی نیست که بتواند بازی‌های بزرگ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان را اجرا کند. اینجاست که شرکت‌های مختلف به دنبال راه‌های دیگری می‌روند. قسمت جدید مجموعه بازی‌های فرقه اساسین یعنی بازی Assassin’s Creed Odyssey قرار است به نینتندو سوییچ بیاید، ولی نه آن طور که انتظار دارید.

بازی Assassin’s Creed Origins در روز ۵ اکتبر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

بازی Assassin’s Creed Odyssey چند روز پیش و در قالب برنامه‌ی Direct شرکت نینتندو برای کنسول سوییچ رونمایی شد. نسخه‌ای که شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت روی سوییچ عرضه خواهد کرد، در واقع روی سوییچ اجرا نمی‌شود. نسخه‌ی سوییچ Assassin’s Creed Odyssey به صورت استریم شده روی این کنسول اجرا خواهد شد؛ دقیقا مثل همان اتفاقی که برای رزیدنت اویل ۷ افتاد.

نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم، انحصاری بودن نسخه‌ی سوییچ به کشور ژاپن است. درست مثل رزیدنت اویل ۷ که یک نسخه‌ی ابری در ژاپن برای سوییچ داشت، بازی Assassin’s Creed Odyssey هم به صورت ابری در ژاپن برای سوییچ عرضه می‌شود. خبر رونمایی از این نسخه هم فقط در برنامه‌ی ژاپنی Nintendo Direct اعلام شد.

نینتندو هم می‌داند که بیشتر کشورهای دنیا از نظر زیرساختی آمادگی اجرای یک بازی به صورت استریم شده را ندارند و به همین دلیل هم نسخه‌ی سوییچ Assassin’s Creed Odyssey را در ژاپن نگه خواهد داشت.

این که بازی روی کنسول استریم می‌شود، خرید و امتحان آن را راحت می‌کند. برای مثال می‌توان رزیدنت اویل ۷ را روی سوییچ به مدت شش ماه با پرداخت ۲۰ دلار اجاره و در هر زمانی بازی کرد. بازی Assassin’s Creed Odyssey در دو حالت روی سوییچ عرضه می‌شود که یکی اجاره‌ی روزانه و دیگری خرید کامل بازی است.

بازی Assassin’s Creed Origins در روز ۵ اکتبر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

می‌توانید در ادامه تریلر نسخه‌ی سوییچ بازی را ببینید.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه