نسخه طلایی رزیدنت اویل ۷ معرفی شد

۱۹ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت کپکام امروز نسخه جدیدی از بازی رزیدنت اویل ۷ را با نام Gold Edition  معرفی کرد. این نسخه به صورت دیجیتالی و فیزیکی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر عرضه می‌شود. کپکام اعلام کرده که تمام مضامین دانلودی این بازی روی این نسخه وجود دارد. براساس اطلاعات منتشر شده با خرید این بازی می‌توانید Banned Footage Vol. 1، Banned Footage Vol. 2 و DLC جدیدی که End of Zoe نام دارد را در اختیار داشته باشید.

هر دو DLC جدید این بازی که End of Zoe و Not a Hero نام دارند، در تاریخ ۱۲ سپتامبر همزمان با عرضه نسخه طلایی در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند. در End of Zoe گیمرها متوجه سرگذشت شخصیت Zoe می‌شوند و همچنین دشمنان جدیدی هم پیش روی آن‌ها قرار می‌گیرد.  این DLC با قیمت ۱۴.۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

قسمت بعدی که Not a Hero نام دارد، داستان یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای رزیدنت اویل را روایت می‌کند. در این DLC گیمرها خودشان را در نقش کریس ردفیلد مشاهده خواهند کرد. ماجراهای این قسمت هم دقیقا پس از اتفاقات داستان اصلی رخ می‌دهد؛ البته موضوع جالب اینجاست که اینبار کریس خودش در نقش یکی از اعضای شرکت آمبرلا ظاهر شده است.

شرکت کپکام به این موضوع اشاره کرد که هر دو DLC این بازی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR پشتیبانی می‌کنند.

منبع: Gematsu
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه