نسخه‌ی موبایل فاینال فانتزی ۱۵ به کنسول‌ها می‌آید

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
فاینال فانتزی 15 نسخه موبایل

نسخه‌ی موبایل بازی فاینال فانتزی ۱۵ رسما روی کنسول‌های بازی هم عرضه شده است. بازی «فاینال فانتزی ۱۵: نسخه‌ی جیبی» (Final Fantasy XV: Pocket Edition) دیروز روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد و طبق گفته‌ی شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس، به زودی هم‌چنین روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بدون شک قیمت ۳۰ دلاری بازی، برای یک بازی موبایل به کنسول‌ها آمده است، بسیار بالا به نظر می‌رسد.

این نسخه‌ی جدید Final Fantasy XV: Pocket Edition HD نام دارد و ۳۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. البته اسکوئر انیکس به مناسبت عرضه‌ی بازی، در هفته‌ی اول آن را با تخفیف ۴۰ درصد خواهد فروخت. پیش از این بازی فاینال فانتزی ۱۵: نسخه‌ی جیبی روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌های عامل اندروید و iOS عرضه شده بود. اسکوئر انیکس هر فصل بازی را به صورت جداگانه و در قالب یک پرداخت درون برنامه‌ای در نسخه‌ی موبایل این بازی می‌فروشد.

بازی فاینال فانتزی ۱۵: نسخه‌ی جیبی کاملا متفاوت از فاینال فانتزی ۱۵ ساخته شده، ولی همان روند داستانی را دارد. روند بازی برای صفحه‌های لمسی و گوشی‌های هوشمند طراحی شده است و خبری هم از مبارزات بزرگ نیست. از نظر گرافیکی هم این بازی، به شخصیت‌های فاینال فانتزی ۱۵ و دنیای آن حالتی بانمک و کارتونی شکل داده است. با این حال، سازندگان فاینال فانتزی ۱۵: نسخه‌ی جیبی تمام تلاش خود را کرده‌اند تا میان‌پرده‌های بازی اصلی را دوباره با این استایل جدید بازسازی کنند.

بدون شک قیمت ۳۰ دلاری بازی، برای یک بازی موبایل به کنسول‌ها آمده است، بسیار بالا به نظر می‌رسد. مخصوصا که نسخه‌ی کامل فاینال فانتزی ۱۵ یعنی نسخه‌ی Royal Edition تا همین هفته‌ی پیش روی فروشگاه پلی‌استیشن با قیمت ۲۰ دلار عرضه می‌شد. پرداخت ۳۰ دلار برای یک بازی موبایل، آن هم در حالی که نسخه‌ای کامل از بازی روی همان پلتفرم به صورت ارزان‌تر عرضه می‌شود، اصلا کار عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد. اینکه نسخه‌ی موبایل بازی به درد همان موبایل می‌خورد و نه کنسول‌ها، به جای خود.

می‌توانید در ادامه تریلری که برای Final Fantasy XV: Pocket Edition HD منتشر شده و تصاویری از این بازی را ببینید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Ali_Bigby

    بازیشونو از کنسول میارن رو موبایل بعد از موبایل بازم میارن رو کنسول :/

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه