سونی نسل اول پلی استیشن را دوباره عرضه می‌کند

۱ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در تاریخ ۳ دسامبر، کنسول محبوب پلی استیشن ۲۴ ساله می‌شود. برای جشن گرفتن این تولد، سونی یک نسخه خاص از اولین نسل پلی استیشن با نام PlayStation Classic عرضه می‌کند.

پلی استیشن کلاسیک دقیقا مشابه اولین نسل از این کنسول‌های محبوب و دوست داشتنی است و حتی دکمه‌ها و دیگر چیزها، مشابه همان کنسول است. البته دیگر جایی برای گذاشتن سی‌دی در آن وجود ندارد و بدنه دستگاه هم حدود ۴۵ درصد کوچک‌تر شده است.

این کنسول همراه با دو کنترلر یا دسته، درست به شکل اولین دسته‌های پلی استیشن عرضه می‌شود و همینطور ۲۰ بازی نیز روی آن نصب شده است. از جمله این بازی‌ها می‌توان به Final Fantasy VII، Tekken 3، Ridge Racer Type 4 و Wild Arms اشاره کرد. برای بازی کردن تنها کافی است این کنسول را به برق و سپس با HDMI به تلویزیون وصل کرده و با وصل کردن دسته‌ها به آن، هر کدام از بازی‌ها را که می‌خواهید اجرا کنید. حتی مولتی پلیر برای بازی‌هایی مثل Tekken نیز در دسترس خواهد بود و با وصل کردن دو دسته می‌توان بازی کرد.

در حال حاضر اگر به این دستگاه علاقه‌مند باشید می‌توانید از طریق سایت سونی آن را پیش‌خرید کنید. فروش این کنسول از تاریخ ۳ دسامبر یا ۱۲ آذر ماه شروع می‌شود که نسل اول پلی‌استیشن نیز ۲۴ سال پیش در چنین تاریخی در ژاپن برای اولین بار عرضه شد. قیمت این کنسول جذاب نیز ۹۹ دلار تعیین شده که همراه با کنسول، دو دسته و ۲۰ بازی از پیش نصب شده نیز دریافت می‌کنید.

شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین رقیب این کنسول، Super Nintendo Classic Edition باشد که این کنسول نیز درواقع نسخه بازسازی شده کنسول خاطره انگیز نیتندو به شمار می‌آید که با قیمت ۸۰ دلار در سال گذشته عرضه شد. هرچه باشد فکر می‌کنیم ایرانیان با کنسول سونی بیشتر خاطره داشته باشند و اگر این کنسول وارد کشور شود، شاید فروش خوبی را هم تجربه کند. شما درباره این اقدام سونی چه فکر می‌کنید؟ آیا حاضر به خرید PlayStation Classic جدید هستید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar آراد

    اگه بیاد احتمالا قیمتش از یک میلیون بیشتره

  2. Avatar امین

    شدیدا میخوامش

  3. Avatar پژمان

    البته سونی قول ۲۰ بای لجندری داده اما مطمئنا این بازی ها توش نیستند و اگر بودن برای تجربه تهیه میکردم
    RESIDENT EVIL 1 2 3
    PARASIT EVE
    HARVEST MOON
    CRASH 1-5
    SILENT HILL
    MEDAL OF HONOR 1-2
    DRIVER 1-2
    SPIDER MAN 1-2
    TAKKEN
    DUKE NUKEM
    و خیلی بازی های دیگه که خاطرم نیست و یه دنیا خاطره باهاشون داشتم
    از همه عزیزتر برای من هاروست مون و سایلنت هیل و اویل ۲ بودند

  4. Avatar فرهام

    اگه با دلار ۴ تومنی بدن..حتمن میخرم:)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه