نسل بعدی ایکس‌باکس در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

۲۲ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ایکس‌باکس

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس، چند روز پیش اعلام کرد مهندسان این بخش از مایکروسافت، مشغول توسعه معماری نسل بعدی کنسول‌های ایکس‌باکس هستند. در همین حین، یکی از سایت‌های معتبر گزارش داده نسل بعدی این کنسول در سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار می‌شود. چندی پیش گزارش‌هایی منتشر شد که طبق آن، مایکروسافت مشغول توسعه‌ی خانواده‌ای از گجت‌ها با اسم رمز اسکارلت است. احتمالا عبارت «کنسول‌ها» که فیل اسپنسر به آن اشاره کرد، به همین موضوع ارتباط دارد.

احتمالا برخی از این کنسول‌های جدید، گجت‌هایی برای استریمینگ هستند.

هنوز معلوم نیست که این گجت‌ها چه چیزهایی هستند، اما با توجه به تمرکز مایکروسافت بر توسعه‌ی سرویس استریمینگ بازی، شاید برخی از آن‌ها گجت‌هایی برای استریمینگ باشند. در همین زمینه باید به گزارش‌هایی اشاره کنیم که در آن‌ها ادعا می‌شد مایکروسافت در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۶، گجت Xbox TV را معرفی خواهد کرد. این گجت‌ها که قرار بود مشابه کروم‌کست باشند، هیچوقت معرفی نشدند.

نسل بعدی ایکس‌باکس بدون شک از بازی‌های نسل فعلی این کنسول پشتیبانی خواهد کرد. مایکروسافت هزینه‌ی زیادی را صرف این قابلیت کرده و به همین خاطر کنسول‌های ایکس‌باکس وان و وان ایکس می‌توانند بسیاری از بازی‌های نسل اول و دوم این کنسول را اجرا کنند. مایکروسافت هنوز در مورد ویژگی‌های نسل بعدی این کنسول رسما چیزی اعلام نکرده، اما فیل اسپنسر در همین زمینه گفته: «ما بار دیگر بهترین قابلیت‌ها را برای گیمرها به ارمغان می‌آوریم.»

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه