نسل جدید تلویزیون‌های Signature ال‌جی معرفی شدند

۱۶ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 نسل جدید تلویزیون‌های Signature  که با فناوری OLED ساخته شده‌اند را معرفی کرد. این تلویزیون‌ها از ویژگی‌هایی مانند Dolby Vision و Dolby Atmos هم مجهز شده‌اند.

نسل جدید تلویزیون‌های Signature در مدل‌هایی با نام‌های ۷۷/۶۵W7، ۷۷/۶۵G7، ۶۵/۵۵E7، ۶۵/۵۵B7 راهی بازار می‌شوند. این تلویزیون‌های جدید از لبه‌های بسیار باریکی برخوردار هستند و به همین دلیل ظاهر بسیار زیبایی دارند. ضخامت لبه‌های این محصول تنها ۲.۵۷ میلی‌متر در مدل ۶۵ اینچی است.

تلویزیون‌های جدید به فناوری Ultra Luminance مجهز شده‌اند که باعث می‌شود میزان روشنایی تصویر بیشتر شود. این محصولات از HDR بهره می‌برند و سیستم عامل WebOS روی آن‌ها نصب شده است.

ال‌جی هنوز قیمت این تلویزیون‌ها را اعلام نکرده؛ اما به احتمال زیاد قیمت بالایی خواهند داشت. به هر حال این محصولات به عنوان تلویزیون‌های پرچم‌دار ال‌جی راهی بازار خواهند شد.  بعید نیست که تا مدتی دیگر هم مدل‌های ارزان‌تری از این محصولات راهی بازار شود.

منبع: LG

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سعید

    تلویزیون های SUHD سامسونگ از بیشتر این قابلیت ها برخوردار هستند با قیمت کمتر.پرچمدار جدید سامسونگ هم که توی نمایشگاه CEC 2017 رونمایی شد از پنل جدید QLED ساخته شده که نمونه ی ارتقای یافته ی تلویزیون SUHD سامسونگ با قیمت کمتره.پس هر جور حساب کنیم تلویزیون های سامسونگ عملکرد بهتر و ارزش خریدی بیشتری دارن.

    1. رامین

      دوسته عزیز من خودم تلویزیون سامسونگ دارم ازشم راضیم ولی شما اگه یبار فقط یبار به تلویزیون های oled نگاه کنی دیگه lcd اصلا برات جذاب نیست.فعلا lg حرفه اولو در تلویزیون ها ی پرچمدار میزنه هر چند قیمته تلویزیون های oled واقعا بالاست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه