نسل جدید ساعت هوشمند Moto 360 در راه است

۳۱ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی است که شایعات مختلفی درباره نسل جدید ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ شنیده می‌شوند.

 

به‌تازگی تصاویری از نسل جدید ساعت هوشمند Moto 360 به‌بیرون درز کرده است.

 

مدتی پیش ویدیویی از این ساعت منتشر شده بود که به قابلیت دریافت فرمان‌های صوتی اشاره می‌کرد. البته این ویدیو به سرعت از سایت‌های مختلف حذف شد. همچنین در تصاویری که از این ساعت منتشر شده بود، مشخص شد که دکمه در نظر گرفته شده برای آن در مکان ساعت ۲ قرار دارد. این دکمه در مدل قبلی ساعت موتو ۳۶۰ در مکان ساعت ۳ قرار داشت. امروز تصاویر دیگری از این ساعت منتشر شده که ظاهر آن را بهتر به‌نمایش در می‌آورند. شرکت موتورولا مکان دکمه این ساعت را تغییر داده تا نشان دهد که این ساعت یک محصول جدید است. همچنین با تغییر کردن مکان این دکمه، یک سنسور جدید به ساعت اضافه شده است. به احتمال زیاد یک صفحه‌نمایش جدیدتر هم برای این ساعت در نظر گرفته شده است.

Leaked-images-of-the-Motorola-Moto-360-sequel-and-the-casing-for-the-timepiece

با توجه به شایعات به‌نظر می‌رسد که موتورولا قصد دارد دو مدل از نسل جدید ساعت موتو ۳۶۰ را راهی بازار کند. یکی از این ساعت‌ها ۳۸ میلی‌متر خواهد بود و یک باتری ۲۷۰ میلی‌آمپری برای آن در نظر گرفته شده است. ساعت دیگر ۴۲ میلی‌متری خواهد بود و یک باتری ۳۷۵ میلی‌آمپری را روی آن مشاهده خواهید کرد. براساس شایعاتی که مدتی پیش منتشر شده بود، این ساعت هوشمند از یک صفحه‌نمایش با وضوح ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل برخوردار است. لازم به‌ذکر است که مدل اولیه این ساعت از یک صفحه‌نمایش ۱.۵۶ اینچی با کیفیت ۳۶۰×۲۹۰ پیکسل بهره می‌برد. به احتمال زیاد در شهریور ماه باید منتظر معرفی این ساعت باشیم. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از نسل جدید ساعت موتو ۳۶۰ را مشاهده کنید:

Leaked-images-of-the-Motorola-Moto-360-sequel-and-the-casing-for-the-timepiece (6) Leaked-images-of-the-Motorola-Moto-360-sequel-and-the-casing-for-the-timepiece (5) Leaked-images-of-the-Motorola-Moto-360-sequel-and-the-casing-for-the-timepiece (4) Leaked-images-of-the-Motorola-Moto-360-sequel-and-the-casing-for-the-timepiece (3) Leaked-images-of-the-Motorola-Moto-360-sequel-and-the-casing-for-the-timepiece (2) Leaked-images-of-the-Motorola-Moto-360-sequel-and-the-casing-for-the-timepiece (1)

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه