آیا این نسل جدید موتورولا RAZR با نمایشگر تاشو است؟

۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

به تازگی یک پتنت جدید به نام موتورولا ثبت شده که گویا اولین نگاه ما به نسل جدید گوشی خاطره انگیز موتورولا RAZR است. این طراحی که نمایشگر تاشو هم دارد، در تاریخ ۱۷ دسامبر سال ۲۰۱۸ ثبت شده، برای اولین بار در وب‌سایت ۹۱Mobiles مشاهده شد و به نظر می‌رسد یک گوشی با نمایشگر کاملا تاشو باشد که یک نمایشگر کوچک نیز در بخش بیرونی آن قرار گرفته است. هفته گذشته نیز وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد که موتورولا قصد دارد دوباره سری گوشی‌های RAZR را در ماه آینده با قیمت ۱۵۰۰ دلار و با نمایشگری کاملا تاشو معرفی کند.

اگرچه نام RAZR در هیچ کجای این پتنت‌ها مشاهده نمی‌شود اما این طراحی شباهت غیر قابل انکاری به گوشی محبوب RAZR دارد. از حاشیه پایینی ضخیم گرفته تا بخش بیرونی دستگاه، همگی طراحی اصیل گوشی RAZR را فریاد می‌زنند. تفاوت اصلی این گوشی با نسل قبلی RAZR، زمانی است که گوشی را باز می‌کنید؛ به جای نمایشگر در قسمت بالایی و دکمه‌های فیزیکی در قسمت پایینی، این بار شاهد یک نمایشگر یک پارچه هستیم که هربار که گوشی را ببندید، این نمایشگر نیز تا می‌شود. جزئیاتی که وال استریت ژورنال نیز درباره این محصول آینده موتورولا داده بود، با این تصویر همخوانی کامل دارد و به نظر می‌رسد تا یک ماه دیگر، این محصول معرفی خواهد شد.

از وقتی که شرکت HMD، صاحب امتیاز برند نوکیا، گوشی نوکیا ۳۳۱۰ را در سال ۲۰۱۷ و نوکیا ۸۸۱۰ را در سال ۲۰۱۸، دوباره معرفی کرد، برای بسیاری این سوال پیش آمد که آیا ممکن است موتورولا نیز دوباره گوشی با طراحی RAZR معرفی کند؟ ماه پیش Paul Pierce از طراحان RAZR V3 عقیده داشت که فرصت خوبی برای از نو ساختن این گوشی قدیمی است و گفته بود که این گوشی می‌تواند واقعا محصولی انقلابی باشد و لازم نیست در حد کانسپت باقی بماند.

«انقلابی» بودن این گوشی بیشتر به این بر می‌گردد که به دوره نمایشگر‌های تاشو وارد شده‌ایم. انتظار داریم ماه آینده سامسونگ نیز جزئیات بیشتر از اولین گوشی تاشو خود را در کنار معرفی پرچمداران گلکسی اس ۱۰، منتشر کند. تکنولوژی نمایشگرهای تاشو به موتورولا این اجازه را می‌دهد تا گوشی قدیمی خود را بار دیگر با تکنولوژی روز عرضه کند بدون آن که به طراحی اصیل RAZR خدشه وارد شود یا فاکتور مدرن بودن از این گوشی گرفته شود.

Paul Pierce عقیده دارد که مردم به دنبال گوشی مشابه RAZR هستند چرا که آن‌ها دلشان برای گوشی‌هایی تاشو و باز و بسته کردن آن‌ها، تنگ شده است. گوشی‌های تاشو چیزی است که امروزه دیگر وجود خارجی ندارند و فرصت خوبی برای تولد دوباره آن‌ها است. شما درباره این موضوع چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه