نسل دوم ساعت‌های هوشمند هواوی در MWC 2017 معرفی خواهد شد

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سیستم عامل Android Wear 2.0 مدتی پیش منتشر شد و شرکت‌های مختلف هم محصولات جدید خودشان را که به این سیستم عامل مجهز شده بودند، راهی بازار کردند. شرکت ال‌جی دو ساعت هوشمند به نام‌های LG Watch Sport و LG Watch Style را عرضه کرد و به نظر می‌رسد که هواوی هم می‌خواهد نسل دوم ساعت‌های هوشمند خودش را در نمایشگاه MWC 2017 معرفی کند.

«ریچارد یو» (Richard Yu) مدیرعامل شرکت هواوی در سایت Weibo به این موضوع اشاره کرد که جدیدترین ساعت هوشمند هواوی که به Android Wear 2.0 مجهز شده در نمایشگاه MWC  امسال به نمایش در می‌آید.

به نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند تمرکز بیشتری روی فعالیت‌های ورزشی دارد و ظاهری مانند محصولات لوکس بازار خواهد داشت. هنوز نمی‌دانیم که هواوی چند مدل از ساعت هوشمند جدیدش راهی بازار می‌کند؛ اما بعید نیست که یک مدل ورزشی و یک مدل لوکس از این محصول معرفی شود.

چند وقت پیش شایعات به این موضوع اشاره کردند که ساعت هوشمند هواوی از سیم‌کارت داخلی بهره می‌برد و می‌تواند به شبکه‌های موبایلی متصل شود. این موضوع باعث میشود که کاربران بدون داشتن گوشی بتوانند با ساعت خودشان تماس تلفنی برقرار کنند.

گفته شده که ساعت‌‌ جدید هواوی ۴۲ میلی‌متر ضخامت دارد و صفحه نمایش ۱.۴ اینچی روی آن قرار گرفته است. کنفرانس شرکت هواوی در تاریخ ۸ اسفند ماه برگزاری می‌شود.

منبع: ۹to5google

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه