نقدها و نمرات The Last Guardian منتشر شدند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

یکی دو هفته‌ی اخیر، برای گیمرها بسیار عجیب بود. قبل از هر چیز، شاهد عرضه‌ی «فاینال فانتزی ۱۵» بودیم؛ عنوانی که ده سال از رونمایی اولیه‌ش می‌گذرد، اما بالاخره عرضه شده و یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده‌ی صنعت گیم است. یکی دو روز پیش، قسمت دوم «آخرین ما» یا همان The Last of Us معرفی شد و امروز هم بازی «آخرین محافظ» (The Last Guardian) وارد بازار شده است.

تمام منتقدان روی این موضوع تاکید دارند که بازی، یک تجربه‌ی هنری منحصر به فرد است.

از یکی دو روز پیش، نقدها و نمرات The Last Guardian منتشر شده‌اند. درست مثل دیگر ساخته‌های «فومیتو اوئدا»، با نظرات متفاوتی مواجه شده‌ایم. با این حال، تمام منتقدان روی این موضوع تاکید دارند که بازی، یک تجربه‌ی هنری منحصر به فرد است.

در ادامه، سعی کرده‌ایم بخش‌هایی از نقدهای The Last Guardian را برای‌تان قرار دهیم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

GameSpot: نمره‌ی ۹ از ۱۰

“مشخص نیست که آیا The Last Guardian می‌خواهد عمدا گیج‌کننده باشد یا نه؛ منظورمان این است که شاید بازی می‌خواهد تلاش کند تا صبر و تحمل شما را برای کلنجار رفتن با یک موجود یک‌دنده و لجباز بسنجد. با تمام این اوصاف، به Trico و شخصیت دیگر علاقه پیدا می‌کنید. مجموعه اتفاقاتی روی می‌دهند که باعث می‌شوند به دو شخصیت وابسته شوید. شخصیت Trico بدون شک ستاره‌ی بازی است و رفتاری واقعی و باورپذیر و احساسی دارد. از سوی دیگر،‌ پسرک هم درسی ارزشمند به شما می‌دهد که چگونه در مقابل چالش‌های سخت، صبور و مقاوم باشید.”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

IGN: نمره‌ی ۷ از ۱۰

The Last Guardian آن‌قدر جرات دارد که همه چیز را کنار بگذارد و تجربه‌ای شگفت را به سبک خودش نشان دهد.

“فاصله‌ی بین بخش‌های بالا و پایین The Last Guardian بسیار زیاد است. برای هر بخش شگفت انگیز و احساسی و زیبایی که دارد، یک بخش به همان اندازه بد دارد که با کنترل بد و دوربین بد، حال شما را خراب می‌کند. ولی من حاضر شدم با تمام مشکلات کنار بیایم و تجربه‌ای شگفت‌انگیز از آن لحظه‌های زیبا داشته باشم.”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Eurogamer:‌ تجربه‌ی بازی واجب است

“آیا The Last Guardian می‌تواند به سطح توقعی که ایجاد کرده، برسد؟ آیا این بازی می‌تواند عناوین گذشته‌ی سازنده‌اش را تکرار کند؟ بازی خیلی بیشتر از این حرف‌ها است. The Last Guardian آن‌قدر جرات دارد که همه چیز را کنار بگذارد و تجربه‌ای شگفت را به سبک خودش نشان دهد.”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

VideoGamer: نمره‌ی ۹ از ۱۰

“برای برخی، گذشت از سیستم کنترل، دوربین عجیب و باگ‌های بازی ممکن نیست.بقیه‌ی بازی‌کننده‌ها اصلا به این موضوع توجه نمی‌کنند، چون مشغول تجربه‌ی یکی از شگفت‌انگیزترین داستان‌های تاریخ صنعت بازی‌های ویدویی هستند.”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

می‌توانید در ادامه، بقیه‌ی نمراتی که بازی داده شده است را ببینید. بازی The Last Guardian امروز برای پلی‌استیشن۴ عرضه شد. آخرین تریلر منتشر شده از بازی را برای‌تان در پایین گذاشته‌ایم.

Destructoid: نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰

Polygon: نمره‌ی ۷.۵ از ۱۰

US Gamer: نمره‌ی ۴ از ۵

Game Informer: نمره‌ی ۸ از ۱۰

Hardcore Gamer: نمره‌ی ۹ از ۱۰

Attack of the Fanboy: نمره‌ی ۴.۵ از ۵

GamesRadar: نمره‌ی ۴.۵ از ۵

Metro GameCentral: نمره‌ی ۸ از ۱۰

‌‌‌

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar رضا

    “نقدهای نمرات” همون “نمرات نقدها” ست 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه