نقدها و نمرات For Honor منتشر شدند

۴ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

بازی قرون وسطایی چند نفره‌ی یوبی‌سافت، چند روزی است که وارد بازار شده است. به همین مناسبت هم نقدها و نمرات For Honor از سوی نشریات و سایت‌های مختلف، منتشر شده‌اند. همانطور که پیش از عرضه‌ی بازی انتظار داشتیم، بازی For Honor بسیار خوب از آب درآمده است، اما فقط در بخش چند نفره. بیشتر منتقدان روی این موضوع تاکید داشته‌اند که بخش داستانی بازی، با اینکه خوب است، اما تمرکز اصلی For Honor نیست.

بازی For Honor یک اکشن سوم شخص چند نفره است. در این بازی، وارد سه گروه «وایکینگ‌ها»، «سامورایی‌ها» یا «شوالیه‌ها» می‌شوید و در بخش‌های مختلفی که همگی چند نفره هستند، بازی می‌کنید. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که حتی برای بازی کردن بخش داستانی For Honor هم نیاز به اینترنت دارید و اصلا نمی‌توانید بدون اتصال به اینترنت، وارد بازی شوید.

ForHonor-1

می‌توانید در ادامه، نظر برخی از منتقدان را درباره‌ی بازی بخوانید.

‌‌‌‌‌‌

GameSpot: نمره‌ی ۸ از ۱۰

“پس از نابود کردن دشمنان بی‌شمار، می‌توان سیستم مبارزه‌ی بسیار خوب For Honor را درک کرد. اساس بسیار خوب و مکانیک‌ها و محدودیت‌هایی که سیستم مبارزه‌ی بازی دارد، دیدگاه شما را به تمام مبارزات تن به تن که تا به حال دیده‌اید، تغییر می‌دهد. وقتی از For Honor لذت می‌برید، دیگر نمی‌توانید از پای آن بلند شوید. اگر زمان برای بازی نگذارید، ممکن است قصه‌ی ضعیف و سرعت پایین مبارزات، کمی در ابتدا توی ذوق‌تان بزنند. با این حال، کسانی که به بازی فرصت بدهند، با یکی از بهترین بازی‌های چند نفره‌ی چند سال اخیر روبرو می‌شوند.”

‌‌‌‌‌

IGN: نمره‌ی ۸ از ۱۰

“زره براق For Honor، چند خط و خش هم دارد؛ خط و خش‌هایی مثل بخش داستانی ضعیف، خساست در آیتم دادن و نامتعادل بودن برخی از تیم‌ها. با این حال،‌ نمی‌توانم ناراحت باشم، وقتی می‌بینم که سیستم مبارزه‌ی تن به تن بازی، در هیچ جای دیگر پیدا نمی‌شود و هیچ بازی دیگری به آن نمی‌رسد. یاد گرفتن سیستم مبارزه‌ی بازی لذت بخش است؛ کمی یاد می‌گیرید و آن‌ها را پیاده می‌کنید، باز هم ادامه می‌دهید و چیزهای بیشتری یاد می‌گیرید. می‌توانستم احساس کنم که با این سیستم مبارزه‌ی کامل، منعطف و عمیق، به تدریج تبدیل به یک جنگجو می‌شدم. هر چه بیشتر For Honor بازی می‌کنم، بیشتر می‌خواهم For Honor بازی کنم.”

‌‌‌‌‌‌‌

PC Gamer: نمره‌‌ی ۷۴ از ۱۰۰

“مبارزه را به کنار بگذاریم، For Honor با محتوای پوچ پر شده است. بازی پر از شخصی‌سازی‌هایی است که کلنجار رفتن با آن‌ها خسته کننده است، در بازی می‌توانید با خرج کردن ول واقعی، پول مجازی بخرید و منوهای بازی هم آن‌قدر زیاد و زشت است که تا قبل از ورود به یک مبارزه، سردرگم‌تان می‌کنند. با گذشت زمان، بازی‌کننده‌ها حرفه‌ای مهارت‌های زیادی پیدا خواهند کرد و بازی‌کننده‌های جدید دیگر جایی در بازی نخواهند داشت. با این حال، با For Honor راه بیایید و یک بازی مبارزه‌ای عمیق و تاکتیکی را می‌بینید. اگر چیزی می‌خواهید که ساده باشد و به سرعت وارد آن شوید، باید دنبال چیز دیگری بگردید.”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

For-Honor-

می‌توانید در ادامه، همه‌ی نمراتی که به For Honor داده شده است را ببینید. بازی For Honor برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

Gaming Trend: نمره‌ی ۹۵ از ۱۰۰

Stevivor: نمره‌ی ۹ از ۱۰

Game Rant: نمره‌ی ۴.۵ از ۵

PlayStation Universe: نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰

Game Informer: نمره‌ی ۸.۳ از ۱۰

Atomix: نمره‌ی ۸۲ از ۱۰۰

USgamer: نمره‌ی ۴ از ۵

IGN: نمره‌ی ۸ از ۱۰

GameSpot: نمره‌ی ۸ از ۱۰

Hardcore Gamer: نمره‌ی ۴ از ۵

VideoGamer: نمره‌ی ۷ از ۱۰

GamingBolt: نمره‌ی ۷ از ۱۰

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهرداد مهندس پور

    نقدها و نمرات Horizon: Zero Dawn هم چند روزی هست که منتشر شده

    1. سلام.
      خلاصه‌ی نقدهای هورایزن امروز بعد از ظهر منتشر خواهد شد. تشکر از شما.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه