نقدها و نمرات Tekken 7 منتشر شدند

۱۰ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

دو سه روز تا عرضه‌ی رسمی قسمت هفتم مجموعه بازی‌های «تکن» (Tekken 7) باقی مانده است. البته همین حالا اگر در فروشگاه‌های مملکت دنبال بازی بگردید، می‌توان آن را برای کنسول‌های خود تهیه کنید. تکن ۷ سال گذشته روی دستگاه‌های آرکید عرضه شد و حتی مسابقات رسمی این بازی هم برگزار شده است. با این حال، نسخه‌ی خانگی تکن ۷ که روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و هم‌چنین رایانه‌های شخصی عرضه شده، پیشرفت‌های بسیاری نسبت به نسخه‌ی آرکید داشته است.

این پیشرفت‌ها شامل شخصیت‌های بیشتر، مراحل اضافه‌تر و هم‌چنین مجموعه‌ی بزرگی از آیتم‌های مختلف برای دستکاری شخصیت‌ها می‌شود. البته بدون شک بزرگ‌ترین تغییر نسخه‌ی خانگی با نسخه‌ی آرکید، اضافه شدن یک بخش بزرگ داستانی است.

به مناسبت عرضه‌ی تکن ۷، سایت‌ها و نشریات مختلف بازی، نقدها و نمرات خودشان را از این بازی منتشر کرده‌اند.

البته هنوز تعداد زیادی از منتقدان، نمره‌ی نهایی خودشان را به بازی نداده‌ند تا بتوانند بخش آنلاین و سرورهای بازی را با بازی‌کننده‌های واقعی تست کنند.

در ادامه، تعدادی از نقدها را برای‌تان خلاصه کرده‌ایم.

 

GameSpot: نمره‌ی نهایی داده نشده

“بخش داستانی، بهترین حالت بازی برای یاد گرفتن آن است. این بخش داستانی بزرگ خانواده‌ی میشیما را تعریف می‌کند و برخی اوقات هم نگاهی کوتاه به شخصیت‌های فرعی بازی می‌اندازد. اگر شماره‌های قبلی تکن را بازی کرده باشید، با تکن ۷ هم رابطه‌ی خوبی برقرار می‌کنید. هنوز نتوانسته‌ایم بخش آنلاین بازی را تست کنیم و به همین دلیل، نقد کامل را فعلا ارایه نمی‌دهیم. با این حال می‌توانیم بگوییم که جدیدترین قسمت تکن، یک بازی مبارزه‌ای عالی است و احترام خوب این مجموعه را نگه می‌دارد.”

 

IGN: نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ (نمره نهایی نداده نشده)

“تکن ۷ ادای احترامی به این مجموعه‌ی طولانی و پیچیدگی‌های زیادش است، ولی در عین حال می‌تواند برای هر کسی که بخواهد پشت سر هم دکمه بزند هم جذاب باشد. در کنار قصه‌ی احمقانه و خوب بازی، هم‌چنین می‌توانید برای گرفتن آیتم‌های زیاد بازی هم تلاش کنید. می‌توانید مطمئن باشید که این بازی، تکنیکی‌ترین بازی مبارزه‌ای روی زمین است. “

 

Game Informer: نمره‌ی ۸ از ۱۰

“تکن ۷ به خوبی استانداردهای این مجموعه را مطابق به کنسول‌های نسل هشتمی بالا می‌برد. با اینکه بخش داستانی خوب نیست و بازی‌کننده‌های تازه‌کار هم نمی‌توانند لذت جاخالی دادن و بازگشت با یک کمبو طولانی را تجربه کنند، تکن ۷ آن‌قدر محتوا به بازی‌کننده‌های حرفه‌ای ارایه می‌دهد که به بازی کردن ادامه دهند. “

 

Destructoid: نمره‌ی ۸ ا ۱۰

“تکن ۷ بسیار شگفت‌زده‌ام کرده و می‌خواهم پس از سال‌ها، دوباره مسابقات حرفه‌ای این بازی را دنبال کنم. با اینکه هارادا و تیم‌اش می‌توانستند بخش‌های بیشتری در اختیارمان بگذارند تا فقط هم به دنبال آیتم‌ها نگردیم، اما بازی کردن پشت سرهم تکن ۷ اصلا خسته کننده نمی‌شود چون بازی بسیار سرگرم‌کننده است.”

 

GamesRadar: نمره‌ی ۴ از ۵

“وقتی به مکانیک‌های اصلی تکن ۷ نگاه می‌کنم و حسابی درباره‌ی آن خوشحال می‌شوم، احساس می‌کنم که به یک بازی که ۲۰ سال است هیچ تغییری نکرده، اعتبار می‌دهم. ولی تکن همیشه خوب بوده. ترجیح می‌دهم آن را بازی کنم تا بیایم و درباره‌اش بنویسم. با این اوصاف، موضوعی ناراحت کننده، گریبان تکن ۷ را گرفته است. تلاش تکن ۷ برای رقابت با بازی‌های مبارزه‌ای امروزی، کاری کرده است که تکن بخش‌های تازه‌ای داشته باشد که در مقایسه با دیگر بازی‌ها، خوب نیستند. شاید تکن ۷، آخرین بازی این مجموعه باشد که فقط روی سیستم مبارزه‌ی لذت‌بخش خود دوام می‌آورد.”

 

نمرات داده شده به تکن ۷ را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم. این پست را با انتشار نمرات بیشتر، بروزرسانی خواهیم کرد.

  • IGN: نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰
  • PlayStation LifeStyle: نمره‌ی ۹ از ۱۰
  • Press Start: نمره‌ی ۹ از ۱۰
  • The Games Machine: نمره‌ی ۹ از ۱۰
  • Hobby Consolas: نمره‌ی ۸۶ از ۱۰۰
  • IGN Italy: نمره‌ی ۸.۶ از ۱۰
  • Twinfinite:‌نمره‌ی ۴ از ۵
  • Attack of the Fanboy: نمره‌ی ۴ از ۵
  • Game Informer: نمره‌ی ۸ از ۱۰
  • GamesRadar: نمره‌ی ۴ از ۵
  • Destructoid: نمره‌ی ۸ از ۱۰
  • Push Square: نمره‌ی ۸ از ۱۰
  • Metro GameCentral: نمره‌ی ۸ از ۱۰

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه