نقد و بررسی ویدیویی PS4 اسلیم در دیجی‌کالا مگ

۷ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به مناسبت رونمایی از مدل اسلیم کنسول پلی‌استیشن۴، تصمیم گرفتیم تا نقد و بررسی این کنسول را به صورت ویدیویی برای‌تان تهیه کنیم. مدل اسلیم پلی‌استیشن۴، تفاوت‌های زیادی با مدل اصلی این کنسول ندارد، اما از نظر ابعاد و وزن، تغییرات بسیاری کرده است.

با این حال، تغییرات فقط هم ظاهری نیستند. دسته‌ی این کنسول فرق کرده است و سخت‌افزار آن هم بهینه‌تر شده است. سعی کرده‌ایم تا در ویدیویی کوتاه، مهم‌ترین مشخصه‌های مدل اسلیم پلی‌استیشن۴ را برای‌تان توضیح دهیم.

می‌توانید در ویدیوی بالا، نقد و بررسی دیجی‌کالامگ را از مدل اسلیم پلی‌استیشن۴ ببینید.

با این حال پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی کامل پلی‌استیشن۴ اسلیم را هم از مطلب‌اش بخوانید.

‌‌‌‌‌Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. پارسا

    سلام ببحشید شما گفتید که مدل اسلیم کم صدا تره
    الان من موندم کدومو بخرم یعنی صدای معمولی خیلی زیاده؟
    بعد ۴ یا ۵ ساعت بازی کردن ps4ساده خیلی صدا میده؟

  2. پارسا

    در این صورت فن این مدل مث مدل قبله ؟

  3. تشکر که گفتین.
    مشکلی پیش اومده بود که حل شد.

  4. mamali

    اه اه اه اه اه چه قدر بیریخته چه را sonyyyy؟ ps4 نسل اول خیلی خوشگل تر بود من خودم ps4 cuh 1200 رو دارم به صد تا ps4 slim نمیدم

    فقط یه سوال داشتم،؟ چه فرقی با ps4 خودمون میکنه. ممنون.

    1. Amiri

      باسلام دوست عزیز شرکت سونی واسه اینکه هزینه هاروکم کنه مدل اسلیم رو روانه بازارکرد کیفیت بدنه اسلیم اصلامرقوب نیست واین مسعله رو میشه متوجه شد وهمینطور دسته کنترولر این کنسول ازنظرکیفیت هم افت کرده تنها برتری دسته این کنسول نوار تعبیه شده دردسته هستش ونظرشخصی من اینه که اگه بخواین ازسه مدل ps4یکی راانتخاب کنیم وتوان مالی امکان دهد بیشک بهترین انتخاب psproودرغیر اینصورت همان مدل اصلی یامعمولی بهترین گزینه است

      1. Moein

        دوست عزیز ps4pro مخصوص اونایی هست که تلوزیون ۴k دارن اگه این چنین تلوزیونی ندارید ps4pro یکم بهتون مشکل میسازه و اسلیم الان بجای ps4 معمولی داره رشد میکنه و هوادار زیادی داره????

    2. Moein

      خیر..در واقع ps4 slim هم صداش کمتره هم مدلش دسته ها و کنسول بالاتره دسته از دو نوع پلاستیک مات و غیر مات ساخته شده که کمتر اسیب میبنه و در واقع ps4 slim یکم گرافیکش ارتقا پیدا کرده اگه بازی کنی و با ps4 معمولی مقایسه کنی میبینی که سرعت وشفافیت بازی خیلی بالا.????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه