نقشه‌ی جدید Overwatch شهر بازی بلیزارد است

۱۳ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

در مراسم افتتاحیه‌ی بلیزکان ۲۰۱۷، شرکت بازی‌سازی بلیزارد یکی دو خبر خوب برای طرفداران اورواچ (Overwatch) داشت. بلیزارد قبل از هر چیز از کاراکتر جدیدی برای این بازی رونمایی کرد که Moira نام دارد و در کلاس پشتیبان جای می‌گیرد. خبر بعدی، نقشه‌ای تازه برای اورواچ بود. نقشه‌ی جدید اورواچ در اصل یک شهربازی پر از عناصر مختلف بلیزاردی است.

عرضه‌ی نهایی این نقشه برای اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی در نظر گرفته شده است.

«جف کپلن» (Jeff Kaplan)، کارگردان اورواچ، در توضیح نقشه‌ی جدیدشان که Blizzard World نام دارد، گفت که این نقشه با در نظر گرفتن گیم‌پلی اصلی اورواچ طراحی شده است؛ یعنی بازی‌کننده‌ّها در آن از Payload دفاع یا به آن حمله خواهند کرد.

در نقشه‌ی Blizzard World می‌توانید یک آرکید پیدا کنید که بر اساس بازی Heroes of the Storm طراحی شده است. این نقشه هم‌چنین یک منطقه دارد که با الهام از دنیای «ازراث» دنیای وارکرفت ساخته شده و حتی بخش‌هایی هم شبیه به دنیای کارت بازی بلیزارد یعنی Hearthstone دارد.

پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی معرفی نقشه‌ی Blizzard World و تصاویری از آن را در ادامه ببینید. این نقشه به زودی روی سرور تست برای بازی‌کننده‌های کامپیوتر عرضه می‌شود. عرضه‌ی نهایی این نقشه برای اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی در نظر گرفته شده است.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar curge

    ۳> 3> 3>

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه