نقشه‌ی Here با Google Maps مقایسه می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وبلاگ رسمی شرکت Here، سازنده‌ی نرم‌افزار نقشه‌ی HERE Maps، در جدیدترین پست‌اش به مقایسه‌ی نرم‌افزار نقشه‌ی خودشان با Google Maps پرداخته است.

می‌توان به خوبی از نقشه‌ی Here برای پیدا کردن آفلاین راه‌ها استفاده کرد.

در این جدول، قابلیت‌های آفلاین و آنلاین دو نقشه‌ی Here و گوگل در مقابل یکدیگر قرار داده شده‌اند. نقشه‌ی Here می‌تواند نقشه‌های‌اش را برای رانندگی، حمل و نقل عمومی و پیاده به‌صورت آفلاین ارایه کند، اما نقشه‌ی گوگل تنها برای یک راه رفت و برگشت، آن هم فقط برای رانندگی، اجازه‌ی استفاده‌ی آنلاین از نقشه‌اش را می‌دهد.

نقشه‌ی Here می‌گذارد تا نقشه‌های کشورها و شهرها را آفلاین دانلود کنید. در حالی که نقشه‌ی گوگل فقط اجازه‌ی دانلود محله به محله‌ی نقشه‌ها را می‌دهد. شرکت Here هم‌چنین می‌گوید که نقشه‌ی تمام کالیفرنیا را با حجم ۵۴۰ مگابایت برای دانلود گذاشته است، در حالی که نقشه‌ی گوگل تنها برای کالیفرنیای شمالی نیاز به دانلود چنین حجمی دارد.

the_good

در کشورهایی که وضعیت اینترنت موبایل هنوز چندان هم خوب نیست، می‌توان به خوبی از نقشه‌ی Here برای پیدا کردن آفلاین راه‌ها استفاده کرد.

گوگل در کنفرانس I/O امسال گفت که تا پایان سال جاری، نقشه‌های آفلاین کامل را ارایه خواهد کرد.

App Store

Google Play

‌‌‌‌‌‌

منبع: Here.com

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar محمد حسن شاعلی

    من مدت هاست که هر دو رو دارم. اگر کسی دیتا نداشته باشه here خوبه اما اگر دیتا داشته باشید (در حال حاضر و در ایران) هیچ نرم افزاری نمیتونه با google maps رقابت کنه. وقتی برید مسافرت و وارد روستا ها و سایر نقاط دوردست بشید می فهمید که فقط گوگل نقشه اونا رو داره. در ضمن navigation گوگل با استفاده از داده های واقعی از گوشی های مردم، بهترین و مرسوم ترین راه رو به شما پیشنهاد میکنه و کاملا قابل اطمینانه، اما here فقط بر اساس داده های نقشه به شما مسیر میده.

  2. Avatar reza

    سلام اقای میرزایی
    کاش در مورد پوشش دهی این برنامه در ایران هم بحث می کردید

  3. Avatar ali

    here عالیه من روی گوشی ویندوزیم دارمش

  4. Avatar یوسف

    واقعا این نقشه ها واسه شهرهای امریکا چقدر جزئیات دارن. نقشه کل ایران واسه here صد مگ شده حالا واسه کالیفرنیا ۵۴۰ مگ.جل الخالق

  5. Avatar احد

    دانلودونصب کردم ولی برای دانلود نقشه هاش باید sign up بشی وقتی اطلاعات رو وارد میکنی میگه تو منطقه شما در دسترس نیست.

  6. Avatar Amir Abbasi

    نقشه های Here فوق العادن.خیلی سریع و روان و از همه مهمتر آفلاین هستن و شهر های ایران هم پشتیبانی خوبی دارن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه