نمایشگر پیکسل ۲ تقریبا حاشیه ندارد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوگل پیکسل 2

عکس گوشی پیکسل ۲ گوگل افشا شده و نشان می‌دهد نمایشگر آن تقریبا حاشیه‌ای ندارد. هرچند این تصویر کوچک است و هنوز ما را در مورد جزئیات آن کنجکاو نگه داشته؛ اما این عکس کافی است تا بفهمیم طراحی شبیه پیکسل و پیکسل XL دارد. هردو ظاهری با دو تن رنگی در پشت دارند. چیزی که در تصویر می‌بینیم یک قسمت مات و یک قسمت مشکی شیشه‌ای در بالاست.

در پشت گوشی می‌توانیم دو دوربین ببینیم که نشان می‌دهد گوگل برای پیکسل ۲ دوربین دوتایی پشتی در نظر گرفته است. گفته می‌شود دوربین پشتی این گوشی ۱۶ مگا پیکسل و دوربین جلویی ۸ مگا پیکسل است. در کنار این‌ گزارش‌ها نشان می‌دهد پیکسل ۲ به پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۶ کوالکوم مجهز است. باید بگوییم که کار بر اسنپ دراگون ۸۳۶ از طرف کوالکوم هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده است. بنابراین احتمالا باید برای مطمئن شدن از این خبرها و شایعات بیشتر صبر کنیم.

طراحی زیبای پیکسل ۲ دنباله‌رو طراحی گوشی‌های قبلی گوگل یعنی پیکسل و پیکسل XL است. چیزی که بیشتر در مورد آن صحبت می‌شود نمایشگر تمام صفحه‌ی آن با کمترین حاشیه است.

طراحی ظاهری این گوشی به‌جز دوربین دوتایی و حذف حاشیه‌ها دقیقا مشابه پیکسل اصلی است. این که گوگل طراحی آن را عوض نکرده موضوع جالب به نظر می‌رسد. گفتنی است که پیکسل از نظر فنی اولین گوشی گوگل است که به‌طور کامل توسط گوگل طراحی شده؛ بنابراین نگه داشتن طراحی اصلی پیکسل عجیب نیست.

منبع: Android Headlines

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه