نمایشگر گلکسی S10 بالاترین امتیاز DisplayMate را دریافت کرد

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 10

پرچم‌داران سامسونگ به بهره‌گیری از بهترین نمایشگرها شهرت دارند و طبق نظر تیم سایت DisplayMate، گلکسی اس ۱۰ هم از این قاعده مستثنا نیست. در این سایت، نمایشگر گلکسی S10 موفق شده بالاترین امتیاز را دریافت کند.

سامسونگ بار دیگر توانسته در این زمینه عملکرد قابل توجهی داشته باشد.

در گزارش مربوط به این نمایشگر آمده که صفحه‌نمایش گلکسی اس ۱۰ در زمینه‌ی دقت رنگ، دقت کنتراست، بیشترین حد روشنایی، گستره رنگ و بسیاری از موارد دیگر، رکوردشکن بوده است. بر اساس بررسی این سایت، حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی به ۱۲۱۵ نیت می‌رسد که ۱۷ درصد بیشتر از گلکسی اس ۹ است. همچنین در این گزارش به پشتیبانی این نمایشگر از استاندارد HDR10+ هم اشاره شده که به گفته‌ی سامسونگ، این قابلیت باعث می‌شود محتوای ۴K HDR جلوه‌ی بسیار جذاب‌تری در صفحه‌نمایش گوشی داشته باشد.

در تمام نقد و بررسی‌های منتشر شده از گلکسی اس ۱۰، به کیفیت بسیار بالای این نمایشگر اشاره شده و با توجه به این گزارش‌ها، باید بگوییم که سامسونگ بار دیگر توانسته در این زمینه عملکرد قابل توجهی داشته باشد. همچنین این شرکت در مراسم معرفی اس ۱۰ اعلام کرد که نمایشگر این گوشی بهترین مورد موجود است و حالا سایت DisplayMate هم بر نظر سامسونگ مهر تایید زده است. اگرچه این سایت نمایشگرها را به‌صورت کاملا تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهد و شاید بسیاری از بررسی‌های آن برای کاربران معمولی بی‌معنا باشد، ولی در نهایت باید بگوییم که کیفیت بسیار بالای نمایشگر گلکسی اس ۱۰ می‌تواند نظر انواع و اقسام کاربران را جلب کند.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar یونس ذکایی

    سامسونگ تکه بابا، مثل آیفون خسیس نیست که یه صفحه نمایش درست و حسابی واسه گوشیش نذاره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه