دل یک نمایشگر ۷۵ اینچی ۴K لمسی برای مدارس عرضه کرد

۲۵ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دل امروز یک نمایشگر جدید معرفی کرد که اندازه ۷۵ اینچی دارد، ۴K است و لمسی است و به صورت اختصاصی برای جایگزینی تخته سیاه در مدارس استفاده خواهد شد.

به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم، با یک تلویزیون ۴K و لمسی خیلی بزرگ روبرو هستیم. این نمایشگر لمسی با اسم کد C7520QT، برای کار مشترک بین همکاران و همچنین آموزش تعاملی به دانش‌آموزان طراحی شده است. همچنین پشتیبانی از ۲۰ لمس به این نمایشگر اضافه شده که از مجموع انگشتان دو دست نیز بیشتر است. با این کار، افراد مختلف می‌توانند به صورت همزمان با این نمایشگر بزرگ کار کنند. همچنین پشتیبانی از قلم لمسی نیز به نمایشگر بزرگ افزوده شده است. پشتیبانی از نرم‌افزارهای مختلف کامپیوتری نیز در این نمایشگر وجود دارد و به طور کلی باید این صفحه نمایش را رقیب مایکروسافت سرفیس هاب یا گوگل Jamboard بنامیم. با این تفاوت که نمایشگر دل بیش از هر چیزی روی آموزش تمرکز دارد و خیلی سراغ ویژگی‌های نرم‌افزاری مختلف نرفته است.

این نمایشگر از ویژگی Dell Screen Drop نیز پشتیبانی می‌کند. به طور خلاصه این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که به کمک دکمه‌های کنار نمایشگر، ارتفاع این نمایشگر را تغییر بدهند و روی پایه بالا و پایین شود.

این نمایشگر ۷۵ اینچی و ۴K از تاریخ ۳۰ آوریل با قیمت ۵۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد و در کنار آن دو قلم لمسی نیز وجود خواهد داشت. اگرچه دل می‌گوید این نمایشگر را برای آموزش در مدارس و کلاس‌های درس ساخته است اما اگر روزی معلم تصمیم بگیرد به جای آموزش، از این نمایشگر برای پخش فیلم استفاده کند نیز اتفاق جالبی است. شما درباره نمایشگرهای این چنینی چه فکر می‌کنید؟ امیدواریم روزی شاهد استفاده از این تکنولوژی‌ها در مدارس کشورمان نیز باشیم.

منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه