آیا گوشی‌های سامسونگ به‌زودی تبلیغات نمایش می‌دهند؟

۱۹ خرداد ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تبلیغات سامسونگ

روز گذشته شایعه‌ای منتشر شد که طبق آن، سامسونگ مشغول بررسی نمایش تبلیغات در رابط کاربری One UI برخی از گوشی‌های خود است. درآمد حاصل از این تبلیغات می‌تواند به جبران هزینه‌های در حال افزایش ساخت گوشی‌های هوشمند کمک کند.

منبع این شایعه، اسکرین‌شاتی است که از طرف یکی از کاربران منتشر شده است. ظاهرا این تصویر مربوط به نسخه افشا شده از رابط کاربری One UI 2.5 است که نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید این اسکرین‌شات را مشاهده کنید که یک تبلیغ بزرگ در لاک‌اسکرین را نمایش می‌دهد.

تبلیغات سامسونگ

گفته می‌شود برای این تبلیغ یک تایمر تعیین شده است. این یعنی کاربران برای آنلاک کردن گوشی یا باید بر این تبلیغ ضربه بزنند یا اینکه ۱۵ ثانیه صبر کنند. در این بین برخی کاربران گزارش داده‌اند در تعدادی از اپلیکیشن‌های سامسونگ هم تبلیغاتی را مشاهده کرده‌اند.

در همین رابطه باید به شیائومی اشاره کنیم که در رابط کاربری بسیاری از گوشی‌های این شرکت هم تبلیغات نمایش داده می‌شود و این موضوع اعتراضات زیادی به همراه داشته است. با این حال، گوشی‌های پایین‌رده شیائومی معمولا بسیار ارزان‌تر از گوشی‌های پایین‌رده ساخت سامسونگ هستند و به همین خاطر در نهایت کاربران این موضوع را پذیرفته‌اند. اگر سامسونگ تبلیغات را روانه‌ی رابط کاربری خود کند ولی قیمت گوشی‌های موردنظر را پایین نیاورد، این موضوع وجهه برند سامسونگ را تخریب خواهد کرد.

البته حتی اگر سامسونگ این طرح را اجرایی کند، مطمئنا گوشی‌های پرچم‌دار چنین تبلیغاتی را نمایش نخواهند داد. در عوض برای گوشی‌های سری گلکسی A و گلکسی M که با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند، می‌توانیم انتظار نمایش تبلیغات را داشته باشیم.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Eshghi

    ما مردم شریفی هستیم که اگر تمام دنیا یه اتفاق به بدی این رو رد کنن ما تازه ازش استقبال میکنیم و هزاران بار این رو اثبات کردیم اگر تبلیغات بذاره و قیمت محصولاتش رو اختصاصی در ایران سه برابر کنه فروشش تو ایران شش برابر. میشه این فرمولی هست که ما سر برنامه بازار خودرو و … با اقتدار اثباتش کردیم خواهشاً کسانی که ناراضی هستن صداشون در نیاد که
    چو در میان ندان نادانان بودی خواه ناخواه غرق در مرکب بودی

    1. ایلان ماسک

      احسنت

  2. وحید

    جای خالی سونی به شدت احساس می شود…

  3. Sasan

    گوشی یک وسیله شخصی است و سازنده پول ساخت آن را گرفته و واگذار کرده
    اگر گوشی مجانی به مشتری بدن اجازه داره ولی هیچ حقی ندارد این غلط را بکند

  4. یونس ذکایی

    خدایی اگه قرار باشه قیمت گوشی هاش هیچ کاهشی پیدا نکنه، ناگزیر به مهاجرت به سایر برند ها خواهیم شد

  5. رضا

    شیائومی درسته تبلیغ داره ولی به هیچ وجه آزار دهنده نیست
    به راحتی میشه از تو تنظیمات غیر فعال کرد

    اگه سامسونگ اینجوری تبلیغ کنه که ۱۵ نشه گوشی رو باز کرد دیگه یه نفر هم ازش خرید نمیکنه ????

  6. حسین

    اگه همچین حرکت زشتی انجام بده، گوشی مو میفروشم
    همینجوری داره میان رده ها رو گرون تر از بقیه میده ، تازه مال بقیه امکانات بیشتری هم دارند، باز میخواد تبلیغات هم بده ! واقعا مزخرفه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه