نوار لمسی مک‌بوک پرو‌های جدید را سامسونگ ساخته است

۱۲ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مک‌پرو‌های جدید شرکت اپل از قسمتی با نام «نوار لمسی» (Touch Bar) بهره می‌برند. یک پنل OLED لمسی که کارهای مختلفی انجام می‌دهد. البته در زمان معرفی این قسمت مشخص نشد که چه شرکتی آن را ساخته و اپل هم به این موضوع اشاره نکرد؛ اما گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ نوار لمسی مک‌بوک‌های جدید را ساخته است.

در این گزارش گفته شده که پنل OLED نوار لمسی مک‌بوک پرو‌های جدید از صفحه نمایش‌های A2 سامسونگ ساخته شده‌اند. دلیل آن هم این بوده که این مدل از صفحه‌های نمایش‌ بسیار باریک هستند. البته تا زمانی که این محصولات کالبد شکافی نشوند، نمی‌توان به شکل دقیق به سازنده‌ی قطعات آن‌ها اشاره کرد. این اتفاق هم قطعا تا مدتی دیگر رخ می‌دهد و می‌توانیم بگوییم که سامسونگ در ساخت مک‌بوک پرو اپل چه نقشی داشته است.

از آنجایی که سامسونگ صفحه‌های نمایش‌‌ OLED تولید می‌کند، بعید نیست که نوار لمسی مک‌بوک پرو را ساخته باشد. سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های صفحه‌های OLED در دنیا به حساب می‌آید و اپل هم قصد دارد که محصولات جدیدش را با چنین صفحه‌های نمایشی تولید کند. پس قطعا سامسونگ در تولید محصولات اپل نقش مهمی دارد.

انتظار داریم که در آیفون بعدی از صفحه نمایش OLED ساخت سامسونگ استفاده شود.

منبع: etnews

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. دنیا

    وقتی طرفدارای این دو برند دارن با تعصب وصف ناپذیر با هم بحث می کنن اونا دارن برای هم قطعه تولید می کنن ! ظاهرا تنها کسی که به فکر سود خودش نیست مصرف کننده ها هستن !!!!!

  2. علی

    بازم الان طرفدارای این دو شرکت میان میزنن تو سر و کله هم ولی این شرکت ها بخاطر سود بیشتر باهم تعامل دارن

  3. سان.

    اپل واقعا قدمی بزرگ برای تحول در صفحه کلید برداشته.

  4. وحيد

    اوه اوه الانه که سامسونگیا بیان ادعا کنن اپل واسه سامسونگ بوده

  5. بهروز

    و باز هم سامسونگ … ❤❤

  6. بهروز

    و باز هم سامسونگ …. ❤❤❤????????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه