نوت ۵ از نوت ۴ محبوب‌تر است (حداقل در کره)

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ اواخر مرداد ماه دو گوشی هوشمند گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس را به‌طور رسمی رونمایی کرد. سامسونگ همچنین این محصولات را به‌تازگی در بازارهای کره‌ی جنوبی عرضه کرده است. این شرکت سال گذشته هم دو گوشی گلکسی نوت ۴ و نوت اج خود را رونمایی و در بازار عرضه کرده بود.

براساس آمارهای منتشر شده از بازارهای کره‌ی جنوبی، فروش دو گوشی گلکسی S6 اج پلاس و نوت ۵ در سه روز نخست عرضه، بسیار بیش‌تر از فروش گوشی‌های نوت ۴ و نوت اج در زمان مشابه است.

در حال حاضر براساس آمارهای منتشر شده از سوی یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای، استقبال و فروش دو محصول جدید و قدرتمند گلکسی S6 اج پلاس و نوت ۵ در سه روز اول بیش‌تر از فروش گوشی‌های نوت ۴ و نوت اج سامسونگ در زمان مشابه است. به‌گفته‌ی این خبرگزاری، فروش گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس در سه روز اول عرضه به بیش از ۷۵ هزار دستگاه رسیده است. این در حالی است که فروش گلکسی نوت ۴ و گلکسی نوت اج در سه روز اول عرضه تنها ۱۰ هزار دستگاه بوده است.

لازم به‌ذکر است که سامسونگ با کمک دو گوشی گلکسی S6 اج پلاس و نوت ۵ توانسته ۷۰درصد از بازار فروش گوشی‌های هوشمند در کره‌ی جنوبی را به دست بگیرد. این شرکت هنوز زمان دقیقی برای عرضه‌ی این دو گوشی قدرتمند در دیگر کشورها اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود به‌زودی شاهد عرضه‌ی آن‌ها در دیگر کشورها باشیم.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه