گلکسی نوت ۷ سامسونگ را به دادگاه کشاند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فاجعه‌ی گلکسی نوت ۷ همچنان ادامه دارد و شرکت کره‌ای سامسونگ را رها نمی‌کند. در حالی که سامسونگ دیگر این تلفن همراه هوشمند را راهی بازار نمی‌کند، پس لرزه‌های خرابی این محصول همچنان به دنبال این شرکت هستند. اعتماد کاربران به این شرکت بسیار کاهش پیدا کرده و نارضایتی مردم افزایش یافته است. حالا کم‌کم کاربران تصمیم گرفته‌اند که از سامسونگ شکایت می‌کنند.

شکایت‌ها از شرکت سامسونگ برسر گلکسی نوت ۷ کم‌کم شروع می‌شوند.

در جدیدترین خبر منتشر شده در این‌باره سازمان McCuneWright از سامسونگ برسر تولید نوت ۷ و جمع‌آوری آن از بازار شکایت کرده است. این سازمان گفته در طرح جمع‌آوری گلکسی نوت ۷ بسیاری از کاربران برای چند هفته گوشی نداشتند و سامسونگ باید جوابگوی این موضوع باشد.

البته شرکت سامسونگ هنوز نسبت به این شکایت از خودش واکنش نشان نداده و حتی نظری هم در این‌باره نداده است؛ اما مشخص است که این شکایت اولین و آخرین و مورد نخواهد بود و کم‌کم افراد و سازمان‌های مختلفی از این شرکت کره‌ای شکایت خواهند کرد.

حالا باید ببینیم که سامسونگ به چه صورت این ماجراها را مدیریت می‌کند و به چه شکل پاسخگوی افراد ناراضی خواهد بود. به هر حال اوضاع برای سامسونگ تا چند ماه آینده خراب خواهد بود. حتی این شرکت فعلا به ساختن نوت جدید فکر هم نمی‌کند و شایعه شده که گلکسی S8 تنها پرچم‌دار این شرکت در سال آینده خواهد بود.

منبع: CNET

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. امیر

    فقط سونی و تکنولوژی برتر ژاپن…. و فقط اکسپریا XZ….

  2. Next is Now

    سامسونگ یعنی نماد کامل مشتری مداری ؛ شکایت این شرکته هم مصداق بارز ماهی گرفتن از آب گلالود است

  3. امین حمیدی

    سلام .
    معنای واقعی مشتری مداری را سامسونگ با مشکلات بوجود آمده برای نوت ۷ به حد اعلا رسوند . من به شصه موافق خبر نیستم که اعتماد خودش رو بین کاربرهاش از دست داده باشه . وقتی برای جبران ضرر های مالی و جانی دست به اجرای برنامه حذف نوت ۷ داد یعنی اینکه همه جوره پای کاربرها و مشتری های خودش ایستاده و من هم به شخصه اعتماد خودم را از دست نداده و بلکه در اینده با اطمینان بیشتر از محصولات این شرکت استفاده خواهم کرد . چون میدانم و ثابت شد که سامسونگ پای حرف ش هست و عمل میکند .
    من نوت ۵ داشتم و فروختم تا نوت۷ بگیرم و وقتی اخبار مرحله ی دوم نوت ۷ منتشر شد و معلوم گردید که نوت ۷ سالم روانه بازار نخواهد شد . دوباره نوت ۵ گرفتم و تا عرضه نوت بعدی با هر اسم و نشان دیگری خواهم ماند
    پیروز باشید

    1. معین

      یه سوالی از شما داشتم آقای حمیدی شما فرمودین نوت ۵ داشتین و فروختین اما با مشکلاتی که برای نوت ۷ پیش آمد دوباره نوت ۵ خریدین خیلی برام جالب بود که کسی که از سری خانواده ی نوت استفاده می کنه سراغ مدل های دیگه ی سامسونگ و حتی کمپانی های دیگه نمی ره ! خواستم بدونم بنده هم که مثل شما علاقه ی زیادی به سری نوت سامسونگ دارم وهیچ وقت تا به حال نشده که از سری نوت استفاده کنم ( قصد خرید نوت ۷ را داشتم ) ولی با این وجود که اس ۷ سامسونگ شباهت های زیادی به نوت ۷ دارد برای من کدام گزینه بهتره ؟ یعنی دوربین نوت ۵ به طرز مشهودی از اس ۷ ضعیف تره ؟ و یا صفحه ی ادج از قلم کاربردی تره ؟ و از همه مهم تر اگر سری ۶۴ گیگ نوت ۵ رو خریداری کنم حافظه ی گوشی برای حجم زیاد بازی و برنامه و عکس و فیلم توانایی کافی داره یا خیر ؟
      ممنون می شم جواب من رو بدین

  4. مسعود

    سامسونگ بیدی نیست با این بادها بلرزه
    امیدوارم سامسونگ باشه تا خون رو رگهای اندروید جریان داشته باشه همه میدونن حتی کسایی که از برند سامسونگ دل خوشی ندارن که دلیل ایهمه سرزندگی و رونماییها سامسونگه سامسونگه که با گوشیهایی ۸ هسته ای و صفحه خمیده و سری نوت کاری کرد که شرکای دیگه مثل الجی مجبور بشن ریسک گوشی ماژولار به تن بخرن یا سونی رو از بازار کنار بزاره یا مگاپیکسل و صفحه های فول اچدی یا سنسورهایی که اوایل همه به وجودشون شک داشتن از حق نگزریم سامسونگ خون توی رگهای اندرویده و اکر نبود امروز اپل اینشکلی نبود و htc هنوز دیزایر میزد سونی هنوز با اریکسون بود الجی گوشی درب دار میزد اینهمه سرزندگی و جنگ بر سر برند از صدقه سری سامسونگه مثل جنگ اپل و ماکروسافت و نوکیا و موتورولا سونی و پاناسونیک در دهه های گذشته پس امیدوارم سامسونگ باشه بدخشه که htc sony lg و دیگر شرکتها هنوز میل به رقابت داشته باشن سامسونگ باعث ایجاد اینهمه گوشی سازیهای موفق در چین شد و اینشکلی باعث همه گیر شدن گوشیهای هوشمند با حاشیه هاش با مگاپیکسل ها و بازی اعداد پس ممنونم سامی

  5. Alireza

    بازم سامسونگ از همه بهتره قرار نیس واسه یه گوشیش که اونم چیزی نشده که

    بازم سامسونگ

  6. سام

    منفور ترین برند شده

    تا ۱ سال دیگه محو میشه

  7. Ahmad

    اگه جواب اینا رو درست داد مشتری مداری معلوم میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه