نوکیا از پنچ گوشی جدید رونمایی کرد

۶ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

نوکیا در طول کنفرانسی که به مناسبت رویداد Mobile World Congress امسال برگزار کرده بود، از پنج گوشی موبایل جدید رونمایی کرد. اولین گوشی رونمایی شده Nokia 8110 بود که همانطور که از نامش پیداست، مدلی جدید از این گوشی کلاسیک و قدیمی است.

نوکیا در طول کنفرانس بزرگ خود خبر داد که آن‌ها توانسته‌اند در یک سال گذشته ۷۰ میلیون دستگاه گوشی بفروشند که رقمی شگفت‌انگیز برای این شرکت محسوب می‌شود.

در کنار گوشی نوکیا ۸۱۱۰ جدید شاهد رونمایی چند گوشی دیگر بودیم که همگی در برنامه‌ی اندروید وان گوگل جای می‌گیرند، به غیر از گوشی نوکیا ۱ که یک گوشی در سری اندروید گو است.

 

Nokia 1

از اسم گوشی‌های نوکیا می‌توان از قدرت و توانایی‌های آن‌ها خبردار شد و گوشی نوکیا ۱ هم ارزان‌ترین و البته ضعیف‌ترین گوشی نوکیا است.

پایین آوردن قیمت گوشی مهم‌ترین هدف نوکیا در ساخت نوکیا ۱ بوده است. این گوشی یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی دارد.

این گوشی با سیستم عامل Android Go عرضه می‌شود و یک گیگابایت حافظه‌ی رم و هشت گیگابایت حافظه‌ی فلش دارد.

این گوشی با قیمت ۸۵ دلار از آوریل ۲۰۱۸ وارد بازار می‌شود.

 

Nokia 6

نوکیا مدل جدیدی از نوکیا ۶ را معرفی کرد که ظاهری زیباتر از مدل اصلی دارد. این گوشی یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی دارد و دوربین اصلی آن هم ۱۶ مگاپیکسلی است.

این گوشی بدنه‌ای آلومینیومی یک تکه دارد. نوکیا می‌گوید که می‌توانید از این گوشی هم انتظار کیفیت بالا و دوام معروف گوشی‌های نوکیا را داشته باشید.

گوشی نوکیا ۶ جدید حدود ۳۵۰ دلار قیمت خواهد داشت و از آوریل سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

 

Nokia 7 Plus

به نظر می‌رسد که نوکیا فقط از ۱ تا ۹ قرار است بشمرد و به همین دلیل، شماره‌های سال گذشته همگی دوباره تکرار شده‌اند.

گوشی نوکیا ۷ پلاس بدنه‌ای آلومینیومی دارد که طوری ساخته شده تا حس سرامیک را تداعی کند. این گوشی یک صفحه نمایش ۶ اینچی کشیده با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ دارد. حاشیه‌های صفحه نمایش هم در مقایسه با دیگر گوشی‌های نوکیا کاهش پیدا کرده‌اند.

مثل نوکیا ۸ این گوشی هم یک سیستم دوربین با دو لنز دارد. یک سنسور ۱۲ مگاپیسکلی است و دیافراگم f/1.7 دارد و دیگری یک لنز تله است که دقتی ۱۳ مگایپکسلی دارد.

دوربین جلوی گوشی هم ۱۶ مگاپیکسلی است.

گوشی نوکیا ۷ پلاس از ماه آوریل ۲۰۱۸ با قیمت ۴۹۰ دلار وارد بازار می‌شود.

 

Nokia 8 Sirocco

به جای نوکیا ۹ شاهد رونمایی از مدل جدید نوکیا ۸ بودیم. نوکیا که در گذشته از اسم «سیروکو» برای مدل‌های خاص گوشی‌های خود استفاده می‌کرد، از Nokia 8 Sirocco به عنوان مدل قوی‌تری از نوکیا ۸ رونمایی کرده است.

این گوشی جدید یک صفحه نمایش خمیده‌ی ۵.۵ اینچی دارد که از نوکیا ۸ معمولی بزرگتر است. پشت و جلوی گوشی هر دو شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ دارد. این گوشی هم‌چنین از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

این گوشی قرار است با قیمتی حدود ۹۰۰ دلار از آوریل ۲۰۱۸ وارد بازار شود.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سایه

    سلام
    نوکیا ۷ پلاس فوقعلادست،IPHONE X در مقابلش هیچی نیست.کلا غیر قابل قیاسه.قیمتشم مناسبتره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه