نوکیا در پرچم‌دار جدیدش سنگ تمام می‌گذارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز اولین اطلاعات از پرچم‌دار جدید نوکیا به بیرون درز کرد که نشان می‌دهند این شرکت یک محصول قدرتمند را در دست ساخت دارد. حتی گفته شده که این گوشی در MWC 2017 به نمایش در می‌آید.

در شایعات گفته شده که پرچم‌دار جدید نوکیا به احتمال زیاد یک صفحه نمایش ۵.۲ یا ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD دارد.

این اطلاعات از یک کارخانه‌ی چینی لو رفته که به نظر می‌رسد در حال ساخت این تلفن همراه هوشمند است. در بخش دیگری از شایعات به این موضوع اشاره شده که تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ روی آن قرار گرفته است. البته شاید این تراشه به اسنپ‌دراگون ۸۲۱ تغییر کند. حالا باید منتظر خبرهای بیشتری از این گوشی باشیم.

اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشند، نوکیا گوشی قدرتمندی را در دست ساخت دارد. هنوز اطلاعاتی از دوربین این گوشی لو نرفته؛ اما گفته شده که از لنزهای Carl Zeiss روی محصول جدید نوکیا استفاده شده است.

از نظر طراحی هم گفته شده که این گوشی ضد آب خواهد بود و بدنه‌ای فلزی خواهد داشت. حالا باید ببینیم که گوشی جدید شرکت نوکیا به چه صورت می‌تواند مردم را تحت تاثیر قرار دهد و پس از سال‌ها یک بازگشت شکوهمندانه داشته باشد.

منبع: Theandroidsoul

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar حسین جعفریان

    اکثر مردم ما با گوشی های نوکیا خاطره دارند
    از ۳۳۱۰ گرفته تا ۱۱۰۰ ، ۶۶۰۰ سری C و N8 مشهورش با اون قابلیت های معرکشون توی اون زمان و OVI store خاص نوکیا که محشر بود در زمان خودش و برنامه ای بود برای همه گوشاش
    قطعا این گوشی جدیدش هم بیاد با استقبال بی نظیر مردم رو به رو می شه چون مردم دنبال کیفیت هستند . به شخصه نوکیا بیاد جزء اولین افرادی هستم که میرم میخرم و میگم connecting people اینه
    از دیجی ها هم ممنونم که اخبار نوکیا رو تو سایت خوبشون قرار میدن

  2. Avatar نیما ربیعی

    به سلامتی روزی که یه پرچم دار نوکیا رو از دیجیکالا بخرم و به اصالت و کیفیت گوشیم ببالم…

  3. Avatar reza

    بازگشت ابر سازنده موبایل نوکیا
    خلاصه نوکیا خاطره برتری جذابیت خاص و کیفیت فقط نوکیا

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه