نوکیا ۹ و نوکیا ۸ پرو پرچم‌دار جدید نوکیا خواهند بود؟

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت نوکیا در حالی به نمایشگاه MWC 2018 آمد که چندین محصول جدید نشان داد، اما خبری از گوشی پرچم‌دار در میان‌ آن‌ها نبود. نوکیا مدل جدیدی از گوشی نوکیا ۸ را نشان داد که سخت افزار بسیار خوبی هم داشت؛ اما محصول پرچم‌دار نبود. هنوز نمی‌دانیم که گوشی پرچم‌دار این شرکت کی راهی بازار می‌شود و با اسمی در اختیار کاربران قرار میگیرد. قبلا شایعه شده بود که گوشی پرجم‌دار نوکیا با اسم نوکیا ۹ راهی بازار می‌شود، اما شایعات جدید می‌گویند گوشی دیگری با اسم نوکیا ۸ پرو هم در اختیار کاربران قرار میگیرد.

گوشی نوکیا ۹ به صحفه نمایش ۵.۷ اینچی مجهز شده و گوشی نوکیا ۸ پرو هم از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی برخوردار است. گفته شده گوشی نوکیا ۹ به پنج دوربین پشت مجهز شده است. این دوربین‌ها روی گوشی نوکیا ۸ پرو قرار نمیگیرند. همچنین گفته شده گوشی نوکیا ۹ اولین محصول نوکیا است که سنسو تشخیص اثر انگشت آن به زیر صفحه نمایش منتقل شده است.

هر دو گوشی جدید نوکیا با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ راهی بازار می‌شوند. انتظار می‌رود که گوشی نوکیا ۹ توان رقابت با محصولی مثل گلکسی اس ۹ را داشته باشد و تقریبا قیمت بالایی هم خواهد داشت. گوشی نوکیا ۸ پرو هم قیمت ارزان‌تری در مقایسه با نوکیا ۹ خواهد داشت.

گفته شده این دو گوشی در تابستان راهی بازار می‌شوند.

منبع: nokiapoweruser

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ali

    نوکیا دیگه مثل سابق نمیشه
    اسم این گوشی هارو باید HMD میذاشتن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه