نوکیا ۳۳۱۰ با پشتیبانی ۳G به زودی به بازار می‌آید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نوکیا 3310

اگر شما هم از طرفداران قدیمی نوکیا هستید و همیشه امیدوار بودید یک گوشی نوکیا ۳۳۱۰ خاطره‌انگیز با قابلیت  ۳G تولید شود باید بگوییم خبر خوبی برایتان داریم. این شرکت فنلاندی به‌تازگی از گوشی جدیدش در استرالیا رونمایی کرده است.

از آنجایی که گوشی نوکیا ۳۳۱۰ اصلی فاقد امکان پشتیبانی ۳G است، این گوشی در بسیاری از کشورها که از ۲G ساپورت نمی‌کنند اصلا قابل استفاده نبود. علاوه بر این در سایر کشورها مثل ایران که هنوز سیم‌کارت‌های ۲G هم فعال هستند اما استفاده از این گوشی محدودیت سرعت برای کاربران ایجاد می‌کرد. اما نوکیا این بار این گوشی محبوب را در نسخه ۳G هم تولید می‌کند.

این گوشی در رنگ‌های زرد، قرمز گرم، آبی نیلی و زغال سنگی به بازار خواهد آمد. هر چهار رنگ حاشیه صفحه نمایش و کیبوردهای نقره‌ای دارند. این گوشی بازطراحی شده و تغییرات کوچکی برای راحت‌تر شدن کاربری آن کرده است. یکی از این تغییرات فاصله‌ی بیشتر دکمه‌هاست.

نوکیا ۳۳۱۰ اصلی نسبت به نسخه ۳G عمر باتری بیشتری داشت. با این حال عمر باتری نوکیا ۳۳۱۰ جدید هم نسبت به استانداردهای امروز واقعا قابل توجه است. با این گوشی می‌توانید ۶.۵ ساعت بدون وقفه تلفن صحبت کنید. باتری این نوکیا ۳۳۱۰ در حالت استندبای ۲۷ روز دوام می‌آورد.ت

عرضه‌ی نوکیا ۳۳۱۰ ۳G اواخر این ماه  در استرالیا آغاز می‌شود و پس از آن در بازارهای سراسر دنیا به فروش می‌رسد. قیمت این گوشی در آغاز فروش در استرالیا ۶۹ یورو خواهد بود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. mohsen

    کی وارد بازار ایران میشود

  2. اپلی

    واقعا نوکیا نابود شده خلاقیت صفر در سال ۲۰۱۷ بازگشت به دهه پیش؟!!!!!!
    بعنوان نمونه اگر بخواهم مثال مشهودی بزنم نگاه کنید به اپل ایپاد نسل هفتم iPod nano 7th generation یک شاهکار مهندسی مشخصات فیزیکی را ببینید ۷.۵سانت در ۴ سانت به ضخامت ۶ میلیمتر اگر در اینترنت جستجو کنید همه چیز دارد و فقط یک چیپ مخابراتی میخاهد تا در شبکه انتن بدهد من چیپ داخل همین ۳۳۱۰ را دیده ام و بسیار کوچک است و داخل همین ایپاد قابل نصب است یعنی براحتی نوکیا میتواند با توجه به سابقه تجربه و خطوط تولید قدرتمند در چین دست به تولید گوشی کوچکی حتی بدون دکمه و لمسی با تمام امکانات لازم بزند که متاسفانه شاهد تولیدات منسوخ هستیم و عجب انکه استقبال هم میشوند بنظرم کشور ما میتواند براحتی با مهندسی معکوس میتواند دست به تولید چنین گوشی های ساده و کوچک و مناسبی بزند مشکل ما فقط چیپ های مخابراتی است که میتوانیم با توجه به روابط بسیار عالی با کشور چین از انجا اینها را تهیه کنیم و لازم نیست تعرفه گوشی وارداتش را ممنوع کرده و بالا ببریم خیر میتوانیم انها را تولید و بقیمت رقابتی به تمام دنیا صادر کنیم و نیازی به حمایت تعرفه واردات هم نداریم مهندسان برق الکترونیک بسیاری مازاد داریم که مسافر کشی میکنند و یا کارگری این خلا هایی که در بازار مصرف هست برای ما فرصت طلایی هست ای کاش میشد از این فرصتها استفاده کرد چرا ما یک برند معتبر نداریم در گوشی اغلب کشورها یک برند معروف دارند و اینهمه سالیان سال فرصت داشتیم از این بازار بسیار اشتغالزا و پر سود و پر مشتری استفاده کنیم فقط شعار دادیم اشتغال اشتغال ولی واقعا یک قدم هم برداشتیم؟
    گذشته از بحث تولید داخل واقعا نوکیا نمیتواند حتی تقلید کند و دست به تولید یک گوشی اید ه ال کوچک و کارا بزند؟

  3. محمد

    درود

    نوکیا هم هنوز در گذشته گیر کرده !
    دیگه وقت این گوشیهای مسخره تموم شده (ضخامت این گوشی در حد سال ۲۰۰۰ هست نه الان 😐 )
    حداقل بیان یه گوشی خیلی خیلی سبک و ظریف در اندازه کوچک بسازن که وجودش در جیب شلوار ادمو اذیت نکنه (به عنوان گوشی دوم )

    1. سعید

      نازکه من خریدمش دیگه از ۷۰ گرم سبک تر ممکنه باد ببرش
      البته من ۲۰۱۷ رو خریدم عالیه بعنوان گوشی دوم همه چی تمومه مخصوصا پیامک و کیفیت صداش اینترنت هم که مهم نیست در این سطح گوشی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه