نوکیا ۹ یک مدل با ۸ گیگابایت رم دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که گوشی نوکیا ۹ محصول قدرتمندی باشد. چند روز پیش مشخص شد این گوشی از گلکسی اس ۸ قوی‌تر است. اکنون مشخص شده که این گوشی یک مدل با ۸ گیگابایت رم هم خواهد داشت. شایعات می‌گویند که این گوشی با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ راهی بازار خواهد شد.

امروز اطلاعاتی از این تلفن همراه هوشمند در بنچمارک GeekBench لو رفته که قدرت این محصول را نشان می‌دهد و در همین اطلاعات هم مشخص شده که نوکیا ۹ به ۸ گیگابایت رم مجهز شده است. هنوز مشخص نیست که این مقدار زیاد رم چرا روی این گوشی اندرویدی قرار گرفته اما قطعا می‌تواند سرعت و تجربه کاربری فوق‌العاده سریع و روانی به کاربران منتقل کند. در بین این اطلاعات مشخص شده که گوشی جدید نوکیا با شماره مدل TA-1004 ساخته می‌شود.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی نوکیا ۹ به صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با کیفیت QHD مجهز شده و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته به نظر می‌رسد که این تلفن همراه هوشمند در مدل‌های مختلفی با مقدار رم و حافظه داخلی متفاوت راهی بازار خواهد شد. چند وقت پیش یکسری عکس این گوشی به بیرون درز کرده بود که نشان می‌داد محصول جدید نوکیا دوربین دوتایی دارد.

 

منبع: Nokia Power User
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد رضا

    وقتشه که نوکیا به اوج برگرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه