نوکیا ۹.۳ PureView، نوکیا ۷.۳ ۵G و نوکیا ۶.۳ فصل آخر سال جاری راهی بازار می‌شوند

۲۱ خرداد ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نوکیا 7.3 5G

به نظر می‌رسد HMD گلوبال در حال کار روی سه گوشی نوکیا ۹.۳، نوکیا ۷.۳ ۵G و نوکیا ۶.۳ است که همه آن‌ها اواخر امسال راهی بازار می‌شوند. ابتدا قرار بود در فصل سوم سال جاری شاهد این رونمایی باشیم اما ظاهرا برنامه این شرکت تغییر کرده و با ۱ ماه تاخیر این اتفاق خواهد افتاد.

با توجه به گفته‌ افشاگران، اگرچه فرایند تولید هنوز هم مطابق برنامه پیش می‌رود اما HMD می‌خواهد عرضه گوشی‌های جدیدش را چندین ماه به تعویق بیندازد و خب دلیل اصلی این اتفاق نیز بیماری کرونا است.

یکی از این گوشی‌های جدید اما نوکیا ۹.۳ PureView نام دارد. محصولی که قرار است پرچم‌دار گوشی‌های جدید نوکیا باشد و بنابراین قابلیت‌های بسیار زیادی هم با خود به همراه خواهد داشت که از جمله مهم‌ترین این قابلیت‌ها می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین ۵ گانه و نمایشگر ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: نوکیا ۹.۳ PureView از قابلیت فیلم‌برداری ۸K پشتیبانی می‌کند

همچنین بخشی از این گزارش در رابطه با گوشی میان رده نوکیا ۷.۳ ۵G بود. محصولی که هم نسخه مجهز به اینترنت ۵G و هم نسخه معمولی آن مورد آزمایش قرار گرفت و گفته می‌شود با دوربین چهارگانه و پردازنده‌ای از سری ۷ کوالکام (احتمالا اسنپدراگون ۷۶۸G یا ۷۶۵G) راهی بازار خواهد شد.

محصول آخر، نوکیا ۶.۳ نام دارد. این گوشی نیز قرار است یک میان رده باشد و کاربرانی با بودجه متوسط را هدف قرار می‌دهد. با توجه به آنچه که شنیده‌ایم، این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ مجهز خواهد شد و مانند نوکیا ۷.۳ ۵G، از ۴ دوربین بهره می‌برد.

این سه گوشی جدید و مورد انتظار به احتمال زیاد به همراه محصولی دیگر از نوکیا یعنی نوکیا ۸.۳ ۵G راهی بازار خواهد شد و به ترتیب جانشین گوشی‌های نوکیا ۹ PureView، نوکیا ۷.۲ و نوکیا ۶.۳ می‌شوند.

نوکیا چند سالی است از اوج دور بوده و ظاهرا قصد دارد با عرضه گوشی‌های قدرتمند و با کیفیت بار دیگر به جمع سازندگان برتر گوشی هوشمند بازگردد. اما با توجه به وضعیت کنونی بازار، فکر می‌کنید رخ دادن چنین اتفاقی محتمل است؟

بیشتر بخوانید: نوکیا ۷.۳ احتمالا به دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی و اینترنت ۵G مجهز خواهد شد

منبع: phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar Soheil

    من بی صبرانه منتظر نوکیا۹.۳ هستم. چقدر این موبایل قشنگه. از لحاظ دوربین هم نوکیا با استفاده از لنزهای کارل زایس آلمان قبلأ خودشو ثابت کرده. فقط خدا کنه تا آخر امثال موجود شه. کلکسیون پرچم دار های نوکیام ی پرچم دار جدید نیاز داره. البته من از زمان بعد لومیا۱۰۲۰ که قرتر بود نوکیا مک لارن بیاد بیرون منتظر چنین موبایلی از نوکیا بودم که نوکیا ۹ امد ولی به دلم ننشست، نوکیا۹.۳ از همه لحاظ اکیه.

  2. Avatar erfan

    خیلی خوبه نوکیا من ۶.۲ دارم راضیم

  3. Avatar اسی

    هی میگم نرم سمت نوکیا با ضد حالی که به کاربرا زد خیلی داغیم و متاسفانه به هیچ عنوان سمت نوکیا نمیرم مخصوصا سیستم عامل ویندوز فون معرکه. واقعا حیف حیف که پشتبانی نشد بنده لومیا ۲۰۲۰ دارم دلم نمیاد ردش کنم. دوسش دارم

  4. Avatar مهدی

    ای کاش یک بار دیگر نوکیا از تبلیغات و بازاریابی استفاده میکرد .چون نوکیا از طراحی زیبا وبا کیفیت استفاده می‌کنه .چون با تبلیغات و بازاریابی خوب می‌تونه دوباره جایگاهشو بتونه بدست بیاره وازیک رابط کاربری خاص و زیبا بتونه استفاده کنن

  5. Avatar Sasan

    سلام
    طراحی لومیاست واقعا فوق‌العاده است
    چقدر زیباست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه