نوکیا P1 در MWC 2017 معرفی می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

اولین بار در تابستان بود که با اولین خبرها از گوشی P1 شرکت نوکیا روبه‌رو شدیم. حالا به نظر می‌رسد که این تلفن همراه هوشمند قرار است در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود. براساس اطلاعات منتشر شده از طرف یک خبرگزاری روسی، گوشی نوکیا P1 از روی گوشی Sharp Aquos Xx3 ساخته می‌شود. البته این گوشی شرکت شارپ تنها در کشور ژاپن عرضه شده بود. گفته شده که این گوشی ارتقای سخت افزاری خواهد داشت. شایعه شده که از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ به همراه شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شود و دوربین ۲۲.۶ مگاپیکسلی دارد. گفته شده که این تلفن همراه هوشمند در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

به احتمال زیاد این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با کیفیت Full HD یا ۲K بهره می‌برد و به احتمال زیاد سنسور تشخیص اثر انگشت و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. شایعات به قیمت این گوشی هم اشاره می‌کنند. گفته شده که مدلی از این گوشی که با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شود ۸۰۰ دلار قیمت دارد و مدل بعدی که ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی دارد با قیمت ۹۵۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر گوشی Aquos Xx3 شرکت شارپ را ببینید که به احتمال زیاد گوشی P1 نوکیا هم به همین شکل خواهد بود.

منبع: VK

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Alireza

    حیف شد . کاش واقعا این خبر دروغ باشه که از روی گوشی شارپ ساخته میشه
    اینطوری خیلی برای نوکیا بد میشه البته این نظر شخصی بنده هست …

  2. حسین جعفریان

    خیلی خیلی گرونه
    با این شرح وضعیت بهتره آدم بره آیفون بخره

  3. NOKIA

    قطعا نوکیا برندی (بود) است که خیلی از افراد دوستش (داشتند) دارند. همه ی ما به یاد داریم گوشی های بسیار با کیفیتی که در زمان خود بهترین نوع گوشی ها بودند از ۶۶۰۰ گرفته تا نوکیا سری ان و ای و حتی کوچولوی دوست داشتنی ۱۱۰۰ که محبوب جوانان بود 🙂
    اما باید ببینیم این رفت و برگشت نوکیا چه تغییری در روند جذب مشتری ها خواهد داشت. این که نوکیا پس از غیبت خود از بازار گوشی تلفن همراه شاهد ظهور غول های چینی و شرکت های دیگری شده است یک حقیقت محض می باشد که این شرکت خوش نام بایستی با آن دست و پنجه نرم کند. به نظر بنده که از طرفداران این برند (البته از نوع فنلاندی اش!!!) هستم، این بازگشت نوکیا با این گوشی که قیمتی بسیار بالا خواهد داشت به نظر می رسد که اقبال گذشته را برای نوکیا به همراه نداشته باشد. قطعا در زمان ترک ناجوانمردانه ی این برند محبوب که باعث ناخرسندی بسیاری از طرفداران نوکیا شد اکنون دل کندن از برند های نام آشنایی مثل سیب گاز خورده یا گل چینی و … و گوشی های با کیفیت و به نسبت ارزان آن شرکت ها و خرید دوباره ی نوکیا کار دشواری است. به نظر می رسد نوکیا با این قیمت قصد دارد هزینه های زمان غیبتش را یک شبه جبران نماید 🙂 اما…. به امید موفقیت قبلی!!!

  4. علیرضا

    تنها امیدمون به نوکیا بود که بیاد یه سری طرحای انقلابی بده این بازار خشته کننده و تکراری رو تغییر بده، حالا اونم میخواد کپی کنه؟؟ 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه