نویسنده‌ی فیلم آنچارتد مشخص شد

۲۳ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمی‌دانیم سونی چه برنامه‌هایی برای فیلم آنچارتد در سر دارد. این فیلم در حالی که برای اکران در ماه ژوئن سال آینده‌ی میلادی در نظر گرفته شده، تازه نویسنده‌ای پیدا کرده است.

نزدیک به یک دهه است که از ساخت فیلمی از روی مجموعه بازی‌های آنچارتد صحبت می‌شود.

طبق اطلاعاتی که خبرگزاری Variety منتشر کرده است، «جو کارنهن» قرار است فیلمنامه‌ی «آنچارتد» را بنویسد. جو کارنهن (Joe Carnahan) را برای کارگردانی و نویسندگی فیلم‌هایی مثل The Grey، The A-Team، Smokin’ Aces و Narc می‌شناسیم.

با این حال، وظیفه‌ی کارگردانی فیلم آنچارتد به کارنهن سپرده نخواهد شد. او در حال حاضر مشغول کارگردانی قسمت سوم از مجموعه فیلم‌های «پسران بد» (Bad Boys) است و سرش را گرم این فیلم نگه داشته است.

کارنهن به وب‌سایت Variety گفته است: “دوست داشتم تا می‌توانستم هر دو کار را انجام دهد، ولی در حال حاضر فقط قرار است فیلم‌نامه را بنویسم. باستان‌شناسی امروزه طرفدار زیادی ندارد، اما این موضوع همیشه برای‌ام جذاب بوده است. مخصوصا زمانی که به یک موزه می‌روید و دوست دارید بدانید یک قطعه از کجا آمده است.”

Uncharted4-1

نزدیک به یک دهه است که از ساخت فیلمی از روی مجموعه بازی‌های آنچارتد صحبت می‌شود. قرار بود «دیوید او راسل»، کارگردان فیلم‌های American Hustle و Silver Linings Playbook فیلم آنچارتد را کارگردانی کند. پس از او، کارگردانی به دست «نیل برگر» Neil Burger افتاد که در کارنامه‌اش فیلم «شعبده‌باز» (Illusionist) را دارد.

در حال حاضر هم نمی‌دانیم که چه کسی قرار است کارگردانی فیلم آنچارتد را بر عهده بگیرد. آیا به نظر شما، آنچارتدی که خودش از فیلم، فیلم‌تر است، باید باز هم تبدیل به فیلم سینمایی شود؟

منبع: Eurogamer

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. جواد

    دقیقاً ” آیا به نظر شما، آنچارتدی که خودش از فیلم، فیلم‌تر است، باید باز هم تبدیل به فیلم سینمایی شود؟” درسته خود ۴ گانه آنچارتد بهترین تجربه ی ممکنه که مخاطب میتونه لذتش رو ببره. بنظر من فیلمش خوب از آب در نیاد!!

  2. مرتضی

    چه مجموعه فوق العاده ای؟ یک مشت بلاک باستر ساز بد. اونم با تهیه کنندگی سونی. از همین الان بهتون قول می دم یه کار یه بار مصرف خواهد بود.

  3. بهینه ساز

    بسیار عالی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه