نگاهی به غرفه ال‌جی در نمایشگاه MWC 2018

۷ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی امسال بدون گوشی پرچم‌دار به نمایشگاه MWC 2018 آمد. ال‌جی تصمیم گرفت که به جای یک گوشی پرچم‌دار مدل جدیدتری از گوشی ال‌جی V30 را با نام ال‌جی V30s معرفی کند. گوشی ال‌جی وی ۳۰ اس از نظر سخت افزاری و شکل و شمایل ظاهری به مدل قبلی شبیه است؛ اما ویژگی‌های بیشتری در رابطه به هوش مصنوعی دارد. از ویژگی‌های جدید این گوشی می‌توانیم به بیشتر شدن ویژگی‌های هوش مصنوعی در آن اشاره کرد. شرکت ال‌جی کاری کرده که هوش مصنوعی در بخش‌های بیشتر این گوشی مورد استفاده قرار بگیرد. مثلا هوش مصنوعی هماهنگی بیشتری با دوربین پیدا کرده است. این گوشی ویژگی جدیدی به اسم AI Cam دارد که به وسیله آن می‌توانند بیش از ۱۰۰ میلیون عکس مختلف را شناسایی کند.  AI Cam  توانایی بهتر کردن رنگ تصاویر را هم دارد و می‌تواند تصاویر زیباتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

گزارش‌های اختصاصی دیجی‌کالا مگ از MWC 2018 را از دست ندهید:

نگاه نزدیک به گلکسی اس ۹

نگاهی به جدیدترین محصولات هواوی در نمایشگاه MWC 2018

یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی QLENS نام دارد. قابلیت QLens از قابلیت‌های تشخیص تصویر فناوری هوش مصنوعی بهره برده و می‌تواند با اسکن کردن بارکد، تجربه خرید فروشگاهی متفاوتی رقم بزند. اگر بارکد یک محصول را با این لنز اسکن کنید علاوه بر مشاهده اطلاعات آن می‌توانید ببینید کدام فروشگاه آنلاین آن را به کمترین قیمت فروخته و اجناس مشابه آنچه قیمت‌هایی دارند. همچنین می‌توانید با این قابلیت به جستجوی تصویر بپردازید و تصاویر مشابه غذا، پوشاک و آدم‌های معروف را کنید و به علاوه می‌توانید جزئیات مکان‌‌ها و ساختمان‌های مختلف را نیز با این فناوری مشاهده کنید.

شرکت ال‌جی در نمایشگاه امسال دو گوشی دیگر هم داشت. همچنین جدیدترین لوازم خانگی‌اش را هم به این رویداد آورده بود. در ادامه می‌توانید نگاهی داشته باشید به غرفه شرکت ال‌جی در MWC 2018:



برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه