نگاهی به پرفروش‌ترین‌های دیجی‌کالا – سی‌ام شهریور ۱۳۹۴

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در واپسین روزهای شهریورماه سال ۱۳۹۴، نگاهی به وب‌سایت دیجی‌کالا و پرفروش‌ترین کالاهایش در روزی که گذشت می‌اندازیم.

Huawei Honor 4X

گوشی موبایل هواوی Honor 4X که نزدیک به یک هفته از حضور آن در دیجی‌کالا می‌گذرد، توانسته به پرفروش‌ترین کالای این سایت مبدل شود. این گوشی که به طور اختصاصی در دیجی‌کالا عرضه می‌شود، همانند سایر اعضای سری Honor، امکاناتی فراتر از بازه‌ی قیمتی‌اش ارائه می‌دهد. پشتیبانی از دو سیم‌کارت، صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با دقت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۶۴ بیت، ۲ گیگابایت رم، پشتیبانی از شبکه‌های پرسرعت ۴G، دو دوربین با حسگرهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسل و اندروید نسخه‌ی ۴.۴، از مشخصات اصلی این گوشی به حساب می‌آیند. دیجی‌کالا همراه این گوشی، محافظ صفحه‌نمایش و کاور اصلی‌اش را هم هدیه می‌دهد. در حال حاضر این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی به فروش می‌رسد.

Buy_Icon

Huawei Honor 4X Dual SIM

Huawei Honor 4X Dual SIM

D-Link DSL-2740U

مودم-روتر دی‌لینک مدل ۲۷۴۰U، رتبه‌ی دوم از فهرست پرفروش‌ترین کالاهای دیجی‌کالا را در اختیار دارد. این دستگاه که یک مودم-روتر بی‌سیم با پشتیبانی از ADSL2+ است، در حقیقت همان مدل محبوب ۲۷۵۰U بوده که درگاه USB آن حذف شده. ۲۷۴۰U با وجود قیمت مناسب، می‌تواند تمامی نیازهای اینترنتی یک کاربر خانگی و دفاتر اداری کوچک را برطرف کند. علاوه بر استفاده از اینترنت پرسرعت ADSL2+ از طریق درگاه شبکه، به کمک این مدل می‌توانید، اینترنت خود را به صورت بی‌سیم منتشر کرده و با گوشی یا تبلت خود هم، از آن استفاده کنید.

Buy_Icon

D-Link DSL-2740U ADSL2+ Modem with Wireless N300 Router

D-Link DSL-2740U ADSL2+ Modem with Wireless N300 Router

Western Digital My Passport Ultra Premium External Hard Drive – 1TB

هارددیسک‌های اکسترنال همواره از محبوبیت بالایی برخوردارند و این موضوع را می‌توان از سومین کالای پرفروش دیجی‌کالا هم مشاهده کرد. هارددیسک اکسترنال شرکت وسترن‌دیجیتال مدل «آلترا پریمیوم» (Ultra Premium) با ظرفیت یک ترابایت، سومین کالای پرفروش سایت است. این هارددیسک ۲.۵ اینچی تنها ۱.۵ سانتی‌متر ضخامت و ۱۶۰ گرم وزن دارد و فضای زیادی از کیف شما را اشغال نخواهد کرد. آلترا پریمیوم از درگاه USB 3.0 استفاده می‌کند و در برابر شوک و لغزش هم تا حدودی مقاوم است. این هارددیسک در دیجی‌کالا در سه رنگ مشکی، آبی و زرشکی عرضه شده است.

Buy_Icon

Western Digital My Passport Ultra Premium External Hard Drive - 1TB

Western Digital My Passport Ultra Premium External Hard Drive – 1TB

Silicon Power Armor A80 External Hard Drive – 1TB

محبوبیت هارددیسک‌های اکسترنال به قدری است که حتی چهارمین کالای پرفروش دیجی‌کالا هم مدل Armor A80 شرکت سیلیکون‌پاور است. این هارددیسک که تنها با رنگ سرمه‌ای در دیجی‌کالا ارائه شده، گران‌تر، ضخیم‌تر و ۹۰ گرم سنگین‌تر از مدل آلترا پریمیوم شرکت وسترن‌دیجیتال است. در عوض به لطف تعدادی گواهی‌نامه‌ی نظامی، نه تنها در برابر نفوذ گرد و خاک، لرزش، ضربه و فشار مقاوم است، بلکه می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب دوام آورد.

Buy_Icon

Silicon Power Armor A80 External Hard Drive - 1TB

Silicon Power Armor A80 External Hard Drive – 1TB

Yunteng YT-2288 Monopod

عکاسی سلفی یکی از داغ‌ترین روندهای حال حاضر جهان است. همین موضوع سبب شده تا مونوپادها به وسایل محبوب و پرفروشی تبدیل شوند. این موضوع را می‌توان با مشاهده پنجمین کالای پرفروش دیجی‌کالا هم مشاهده کرد. مونوپاد یانتنگ مدل YT-2288، با قیمت مناسب، بدنه‌ی آلومینیومی و قابلیت نگه داشتن انواع دوربین‌های دیجیتال کامپکت و گوشی‌های موبایل، توانسته به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کالاهای دیجی‌کالا مبدل شود. طول پایه‌ی این مونوپاد بین ۳۳ تا ۱۲۵ سانتی‌متر متغیر است و قسمت نگه‌دارنده‌ی آن می‌تواند ۳۶۰ درجه چرخش کند. این پایه تنها در رنگ مشکی و به همراه کنترل از راه دور در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

Buy_Icon

Yunteng YT-2288 Monopod

Yunteng YT-2288 Monopod

منبع: Digikala

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه