نگاهی به پرفروش‌ترین تبلت‌های دیجی‌کالا – دوم مهر ۱۳۹۴

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در دوم روز از پاییز سال ۹۴، نگاهی به پرفروش‌ترین تبلت‌های دیجی‌کالا در هفته‌ی گذشته می‌اندازیم.

رتبه‌ی پنجم: Lenovo TAB 2

تبلت‌های ارزان‌قیمت شرکت لنوو، همواره جزو پرفروش‌ترین‌های دیجی‌کالا بوده‌اند و TAB 2 هم از این قاعده مستثنا نیست. دلیل این موضوع هم کاملا واضح است؛ این تبلت‌ها، امکانات و قابلیت‌های فراتر از بازه‌ی قیمتی خود ارائه می‌دهند. با توجه به اینکه گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی و مرورگری اینترنت یکی از کاربردهای اصلی تبلت‌ها هستند، کاملا مشخص است که چرا این تبلت از محبوبیت بالایی برخوردار است. TAB 2 که شش ماهی از عمرش می‌گذرد، با وجود اینکه تنها حدود ۲۶۰ هزار تومان قیمت دارد، به لطف پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و صفحه‌نمایشی ۷ اینچی، برای این چنین وظایفی کاملا ایده آل است. البته باید قید عکاسی را با این تبلت بزنید؛ TAB 2 فاقد دوربین پشتی است و تنها یک وب‌کم با حسگر ۰٫۳ مگاپیکسلی دارد.

Buy_Icon

Lenovo TAB 2 A7-10F - 8GB

Lenovo TAB 2 A7-10F – 8GB

رتبه‌ی چهارم: ASUS Fonepad 7

روند سلیقه‌های کاربران گوشی‌های هوشمند، به سمت محصولاتی با صفحه‌نمایش بزرگ رفته است. حال در نظر داشته باشید که بتوان از یک تبلت با صفحه‌نمایش بسیار بزرگ و جذاب ۷ اینچی، به عنوان یک گوشی هم استفاده کرد! این موضوع دقیقا مفهوم تبلت‌های فون‌پد ایسوس است. تبلت‌هایی با قیمت مناسب که می‌توان دقیقا همانند یک گوشی از آن‌ها استفاده کرد. دو تبلت از سری Fonepad در فهرست پرفروش‌ترین تبلت‌های دیجی‌کالا به چشم می‌خورند. مدل FE171CG ارزان‌تر از FE375CL است ولی سخت‌افزار ضعیف‌تری دارد و از نسخه‌ی قدیمی‌تری از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند.

Buy_Icon

ASUS Fonepad 7 FE171CG Dual SIM - 16GB

ASUS Fonepad 7 FE171CG Dual SIM – 16GB

Buy_Icon

ASUS Fonepad 7 FE375CL - 32GB

ASUS Fonepad 7 FE375CL – 32GB

رتبه‌ی سوم: Lenovo A8 A5500

یک تبلت بزرگ با صفحه‌نمایش ۸ اینچی با پشتیبانی از سیم‌کارت و قابلیت برقراری تماس و قیمت مناسب! همین دلایل به راحتی دلیل سوم شدن A8 A5500 را در دیجی‌کالا توجیه می‌کنند. این تبلت به طور پیش‌فرض از اندروید نسخه‌ی ۴.۲ استفاده می‌کند ولی می‌تواند به اندروید ۴.۴ به‌روزرسانی شود. اصولا با توجه به تراشه‌ی رده متوسط A8 5500، نباید انتظار اجرای بازی‌های جدید را از آن داشته باشید، ولی از پس انجام هر کار دیگری بر خواهد آمد.

Buy_Icon

Lenovo A8 A5500-HV Tablet - 16GB

Lenovo A8 A5500-HV Tablet – 16GB

رتبه‌ی دوم: Samsung Galaxy Tab 4

روند این لیست نشان می‌دهد که کاربران به سمت تبلت‌های سیم‌کارت خور که قابلیت انجام مکالمه هم دارند، تمایل دارند. رتبه‌ی دوم هم از همین روند پیروی می‌کند. سامسونگ گلکسی تب ۴، مشابه رتبه‌های گذشته بوده ولی به دلیل بهره‌گیری از تراشه‌ی قدرتمندتر و امکانات نرم‌افزاری انحصاری سامسونگ، کمی گران‌تر است. این تبلت، به طور پیش‌فرض از اندروید ۴.۴.۲ با رابط کاربری تاچ‌ویز UX استفاده می‌کند که انواع و اقسام امکانات نرم‌افزاری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به علاوه این تبلت، ۱٫۵ گیگابایت رم دارد که آن را برای اجرای چند برنامه به صورت همزمان، از رتبه‌های پیشین مناسب‌تر کرده است. در حال حاضر گلکسی تب ۴ هفت اینچی با گارانتی رسمی و بیمه‌ی بدنه در دیجی‌کالا عرضه می‌شود.

Buy_Icon

Samsung Galaxy Tab 4 7.0 SM-T231 - 8GB

Samsung Galaxy Tab 4 7.0 SM-T231 – 8GB

رتبه‌ی اول: Alcatel OneTouch POP 7 3G

در ادامه‌ی روند محبوبیت تبلت‌های سیم‌کارت خور ارزان‌قیمت، به موردی جذاب از شرکت آلکاتل می‌رسیم که توانسته پرفروش‌ترین تبلت سایت دیجی‌کالا در هفته‌ی گذشته شود. این تبلت که OneTouch POP 7 نام دارد، یکی از ارزان‌ترین تبلت‌های بازار است که اتفاقا یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت‌های هفت اینچی سیم‌کارت خور هم به حساب می‌آید. با توجه به بازه‌ی قیمتی‌اش، POP 7 یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین تبلت‌های حال حاضر است. برای کسانی که به مرورگری اینترنت، چک کردن شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسان علاقه دارند و می‌خواهند کمترین هزینه را صرف کنند، POP 7 یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. به علاوه، در داخل جعبه‌ی این محصول، کاور اصلی و یک اسمارت کاور هم قرار دارد و کاربر را از خرید محافظ جداگانه بی‌نیاز می‌کند.

Buy_Icon

Alcatel OneTouch POP 7 3G - 16GB

Alcatel OneTouch POP 7 3G – 16GB

منبع: دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. farbod

    چقدر این بخش پر فروش های دیجی کالا جالبه 🙂

  2. هادی

    تبلت آلکاتل امکانات فوق العاده ای نسبت به قیمتش داره ، مشکل اصلیش نبود لوازم جانبی تو بازار ها و فروشگاه های اینترنتیه
    کاربرانی که این محصول رو تهیه کردن توقع دارن که لوازم جانبی این محصول، لااقل تو دیجیکالا ارائه بشه
    به امید ارائه شدن…

  3. سهیل

    ممنون از مطلب های قشنگتون.
    فکر می کردم مدیاپد ایکس ۱ هم جزو این تبلت ها باشه

  4. جواد

    سلام
    لینک های محصول مشکل دارد . باید با http شروع کنید تا این مشکل رفع شود.

    1. خیلی ممنون از توجه‌تون. لینک‌ها اصلاح شدند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه