مدیرعامل سامسونگ: نگران باتری گلکسی نوت ۹ نباشید!

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی نوت 9

سری گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ، دو نسل پیش شاهد یک حادثه غم انگیز برای شرکت سامسونگ و همینطور خریداران سری نوت بود. حتما به یاد دارید که گلکسی نوت ۷ به دلیل عیبی که در باتری خود داشت، آتش می‌گرفت و این مشکل آنقدر پیش رفت که سامسونگ مجبور به جمع آوری تمام گلکسی نوت ۷ های بازار شد. حالا گلکسی نوت ۹ نیز همچون گلکسی نوت ۷ با جاه طلبی از یک باتری حجیم استفاده می‌کند و همین موضوع، بعضی را درباره باتری گلکسی نوت ۹ مردد کرده است.

حالا مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ در اظهار نظری تاکید کرده که کاربران نگرانی بابت تکرار حادثه نوت ۷ نداشته باشند چراکه سامسونگ پیش‌تر اطمینان حاصل کرده است که چنین اتفاقی هرگز تکرار نشود. همان تیم کیفیت کنترلی که دو سال پیش و پس از حادثه نوت ۷ بر سر کار آمدند، از همان سال در حال کار روی باتری نوت ۹ بوده‌اند. بنابراین اگرچه گلکسی نوت ۹ بزرگترین باتری در سری گوشی‌های نوت را داراست اما سامسونگ تضمین می‌کند هیچ مشکلی برای این باتری پیش نیاید. مدیر عامل سامسونگ صراحتا در همین زمینه گفت:

«باتری استفاده شده در گلکسی نوت ۹ نمی‌تواند امن‌تر از این باشد. کاربران نیازی نیست نگرانی درباره باتری این سری از گوشی‌های سامسونگ داشته باشند.»

DJ Koh، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، اطمینان دارد که نوت ۹ به واسطه داشتن مشخصات سخت‌افزاری عالی، باتری حجیم و قابلیت‌های جدید S Pen، از نسل‌های قبلی گلکسی نوت فروش بیشتری خواهد داشت.

«گلکسی نوت ۹ به واسطه قلم اس پن تخصصی‌تر شده و همینطور دوربین هوشمند، بهترین عملکرد را از خود نشان خواهد داد. ما امیدواریم که فروش این محصول، از گلکسی نوت ۸ بسیار بیشتر باشد.»

در نهایت تنها زمان خواهد گفت که چقدر گفته‌های مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ حقیقت دارد و این گوشی موفق خواهد بود. شما درباره گلکسی نوت ۹ چه فکر می‌کنید؟ آیا این گوشی می‌تواند انتظارات کاربران و همینطور از نظر فروش انتظارات سامسونگ را برآورده کند؟

منبع: GSMArena

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar SMMousavi

    مشخصه که دیگه این اتفاق نمیوفته
    یعنی حتی شده خودشون گوشی رو آتیش بزنن این کارو میکنن تا مطمئن شن باتری اتفاقی براش نمیوفته
    چون اونجا ایران نیست
    و یه موضوع جالب دیگه اینکه فکر نمیکنم اتفاقی که برای نوت ۷ افتاد باعث شده باشه مشتریای سامسونگ کم بشن چون سامسونگ با تعهد کامل مسئولیت تمام خسارت ها و حتی خسارت های روحی و روانی رو بر عهده گرفت و پرداخت کرد حتی یادمه به کسایی که نوت ۷ اشون رو آوردن پس بدن یه گوشی جایگزین داد تا بعدا نوت ۷ رو درست کنن و پس بدن بهشون که درست نشد و به مشتریاش چند تا آپشن داد که یا اس ۷ بگیرن یا ….
    و حتی برای خرید اس ۸ به تمام کسایی که نوت ۷ داشتن تخفیف ویژه داد
    خداییش خیلی خوب برخورد کرد

  2. Avatar علي

    چه فایده؟
    قیمت‌ش احتمالاً اینقدر بالاست که ما نمی‌تونیم بخریم!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه