نینتندو توقف تولید Wii U را تایید کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند وقت پیش در شایعات به این موضوع اشاره شده بود که شرکت نینتندو تولید کنسول Wii U را متوقف خواهد کرد. حالا این شرکت به شکل رسمی این خبر را تایید کرده و گفته که تولید کنسول بازی Wii U به‌زودی متوقف خواهد شد.

نینتندو جزییات بیشتری از این موضوع منتشر نکرد، اما گفته شده که در قدم اول تولید این کنسول در ژاپن متوقف خواهد شد و پس از آن‌ها تولید Wii U برای سایر کشورها به پایان می‌رسد. البته همزمان با شایعه‌ی توقف تولید Wii U برخی شایعات به این موضوع اشاره می‌کردند که نینتندو تا سال ۲۰۱۸ تولید این کنسول را ادامه می‌دهد؛ اما با تایید نینتندو باید به‌زودی با کنسول نسل هشتمی این شرکت خداحافظی کنیم. کنسولی که هیچ کس آن‌را جدی نگرفت.

توقف تولید کنسول Wii U نشانه‌هایی برای تولید کنسول Switch خواهد بود. کنسول سویچ ماه گذشته معرفی شد و کلی ویژگی‌های جالب داشت؛ اما در حالت کلی با سخت افزار چندان قدرتمندی راهی بازار نمی‌شود و بیشتر ساختار موبایلی دارد. از تراشه‌ی Tegra برای این محصول استفاده شده و شایعات می‌گویند که ۴ گیگابایت رم دارد و از کارتریج‌های ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد. این کنسول جدید اواخر اسفند ماه یا اوایل فروردین ماه عرضه می‌شود.

منبع: kotaku

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه